فرمانده سپاه استان البرز:

آبروی نظام و انقلاب، از برکات خون پاک شهداست

سردار «حیدرنیا» امنیت و اقتدار امروز کشور و آبروی نظام و انقلاب را از برکات خون پاک شهدایی دانست که ناظر بر رفتار، کردار و عملکرد ما هستند.
کد خبر: ۴۷۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ - 22September 2021

آبروی نظام و انقلاب، از برکات خون پاک شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ظهر امروز در آئین افتتاح بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون این استان در حسینیه عاشقان ثارالله اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌های مردان مردی است که شیران روز و زاهدان شب بودند؛ رزمندگانی که با ایثار، مجاهدت و تلاش خالصانه، فقط برای رضای خدا و دفاع از کیان انقلاب و نظام، پا در جبهه‌ها گذاشتند و بسیاری از آنان گلچین خداوند شدند.

وی امنیت و اقتدار امروز کشور و آبروی نظام و انقلاب را از برکات خون پاک شهدایی دانست که ناظر بر رفتار، کردار و عملکرد ما هستند و افزود: بسیج به‌عنوان یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره)، هر زمان که در هر نقطه‌ای از این مملکت و نظام مشکلی به وجود بیاید و نیاز به کمک این قشر باشد، خالصانه و مخلصانه وارد صحنه می‌شود و نسبت به رفع مشکلات به نحو شایسته اقدام می‌کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز مطرح کرد: زمانی که دشمن به این سرزمین تجاوز کرد و همه جبهه استکبار از صدام ملعون و خیانتکار حمایت کردند، بسیجیان طی هشت سال، جانانه و قهرمانانه برای حفظ تمامیت ارضی و دفاع از کیان اسلامی به نبرد با دشمن پرداختند. امروز نیز بسیجیان در کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان، امور فرهنگی، واکسیناسیون، مقابله با ناآرامی‌ها، کمک مؤمنانه و دفاع از حرم و حریم آل الله از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

سردار حیدرنیا عنوان کرد: در شرایط شیوع ویروس منحوس و ناخوانده کرونا در دنیا نیز بسیج با تمام توان وارد عرصه شده است. پس از گفت‌وگوی تلویزیونی رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ 20 مرداد، بسیجیان البرزی در لبیک به ندای ایشان مبنی بر کمک نیروهای مسلح به‌ویژه بسیج به دولت و مردم برای ریشه‌کنی این ویروس، به‌منظور کمک به مردم و گره‌گشایی از آن‌ها، هر آنچه در توان داشتند را خالصانه و مخلصانه وارد عرصه کردند.

وی افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید مدافع سلامت «مصطفی پیران» به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون البرز را افتخاری برای این استان دانست و خاطرنشان کرد: اکنون که با تلاش و همت دولت انقلابی و مردمی واکسن به میزان کافی و با تعداد بالا وارد کشور شده است، وظیفه ماست با تمام توان و شدت و سرعت هر چه بیشتر، نسبت به واکسینه کردن مردم اقدام کنیم زیرا تنها راه برون‌رفت از این مشکل واکسیناسیون همگانی است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داشت: تلاش مجموعه سپاه و بسیج رفع دغدغه مسئولین بهداشتی و درمانی استان در مقابله با ویروس کرونا و پشتیبانی از آن‌هاست که در این راستا با تمام ظرفیت، امکانات و تجهیزات، پای‌کار هستیم. علاوه بر واکسیناسیون عمومی که به‌صورت ویژه بر آن تمرکز داریم، برای ورود به هر عرصه‌ای که نیاز به گره‌گشایی از مردم باشد نیز اعلام آمادگی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار