مشاور بانوان و خانواده شهرداری ساری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

برگزاری عکسواره مجازی «قاب ماندگار» در مازندران

«حاجیان» از برگزاری عکسواره مجازی با عنوان «قاب ماندگار» با محوریت پایداری و مقاومت بانوان و خانواده در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ - 22September 2021

برگزاری عکسواره مجازی «قاب ماندگار» با محوریت پایداری و مقاومت بانوان در مازندران«راحله حاجیان» مشاور بانوان و خانواده شهرداری ساری امروز در حاشیه مراسم رونمایی از فرهنگسرای مجازی عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از راه اندازی فرهنگ سرای مجازی با محوریت ترویج اهداف متعالی در حوزه عفاف و حجاب و استحکام بنیان خانواده از طریق باروری استعداد‌ها و رفع دغدغه‌های بانوان در حوزه‌های مختلف خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه بحران کرونا عمده فعالیت‌های فوق برنامه را به ویژه در قشر بانوان تحت شعاع قرارداده است این اقدام می‌تواند تا حد زیادی خلا‌های فرهنگی موجود را که در این دو سال رفته رفته عمیق‌تر می‌شود التیام بخشد.

حاجیان با اشاره به اینکه این اقدام برای اولین بار در سطح شهرداری‌های استان عملیاتی خواهد شد، خاطرنشان ساخت: فرهنگسرای مجازی بانوان شهر نیز با محوریت برنامه‌های فرهنگی، هنری، گپ‌وگفت‌های شهروندی در حوزه‌های مختلف هنری، سرمایه گذاری، مشاغل خانگی و کار آفرینی و... را در برخواهد گرفت.

وی افزود: استفاده از ظرفیت بانوان ورزشکار، نخبگان علمی و مشارکت زنان هنرمندان در تهیه محتوا‌های فرهنگی در حوزه بانوان اعم از کلیپ و تصویر و... در این فرهنگسرا پیگیری خواهد شد.

مشاور شهردار ساری گفت: در این مسیر امیدواریم که بتوانیم از ظرفیت‌های علمی و فنی بانوان شاغل در شهرداری ساری و سازمان‌های مربوطه استفاده بهینه سازیم.

حاجیان تصریح کرد: در اولین گام برای آغاز فرایند فرهنگسرای مجازی عفاف و حجاب مقرر شد جام کتابخوانی ویژه دخترانی که به سن تکلیف رسیده‌‍اند برگزار شود تا این محفل مجازی محلی باشد برای تربیت دینی و هم اندیشی دختران عفیف و پاکدامن این سرزمین.

مشاور شهردار ساری در امور بانوان و خانواده به تشریح اهم برنامه‌های کمیته بانوان و خانواده شهرداری پرداخت و ادامه داد: برگزاری مسابقه دست خط عشق و دلگویه باشهدا در قالب شعر نثر ادبی، یاداشت و مسابقه، عکسواره مجازی با عنوان قاب ماندگار با محوریت پایداری و مقاومت بانوان و خانواده زنان و دفاع مقدس و همسران و دختران شهدای مدافعان حرم و زنان شهیده مدافع سلامت، تهیه کلیپ با عنوان نقش زنان در دفاع مقدس، بازدید کارگروه بانوان و خانواده شهرداری از نمایشگاه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، عکس‌نوشت از بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با نقش زنان در دفاع مقدس است.

حاجیان از حضور بیش از صد دختر شهید و جانباز در شهرداری ساری خبر داد و از حمایت شهردار ساری در حمایت از جامعه ایثار ان شهرداری و برنامه‌های کمیته بانوان و خانواده تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار