معاون عملیات فرماندهی کل سپاه پاسداران:

هفته دفاع مقدس یادآور روزهای جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت است

سردار نیلفروشان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت است. در سال جاری نیز این هفته با اربعین حسینی همراه شده و به ما و نسل‌های بعدی پیام می دهد که دفاع مقدس در ایران اسلامی با فرهنگ حسینی پیوند خورده است.
کد خبر: ۴۷۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ - 22September 2021

هفته دفاع مقدس یادآور روزهای جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار سرتیپ نیلفروشان معاون عملیات فرماندهی کل سپاه پاسداران صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم فرهنگی، رزمی گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس  که در ذوب آهن اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت است. در سال جاری نیز این هفته با اربعین حسینی همراه شده و به ما و نسل‌های بعدی پیام می‌دهد که دفاع مقدس در ایران اسلامی با فرهنگ حسینی پیوند خورده است.

وی افزود: تمام مردم و کارکنان کارخانه‌هایی مانند ذوب آهن اصفهان نیز با ایثارگری و تقدیم شهدای بزرگوار توطئه دشمن را خنثی کردند. پیشرفت‌های فنی و موشکی کشور در حال حاضر نیز از تجربیات دفاع مقدس و فعالیت سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حسن تهرانی مقدم است.

سردار سرتیپ نیلفروشان ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس، فرمانده گردان امام حسین (ع) لشکر نجف بودم، بسیاری از نیروهای گردان که امروز در جبهه صنعت حضور فعال دارند را امروز در این مراسم ملاقات کردم. نفراتی که زمان جنگ دوشادوش هم خط‌های دشمن را می‌شکستند و پیروزی‌های بزرگی را برای این نظام به ارمغان آوردند. همچنین شهدایی که  جزء همرزمان من در میدان‌های مختلف بودند، فرزندانشان در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: امروز به این صنعت داخلی افتخار کردم زیرا نیروهای انقلابی،مومن و ایثارگر و مدیریت مجموعه با عزم جهادی در سنگر تولید حضور فعال دارند.

فرمانده عملیات سپاه پاسداران تصریح کرد: جنگ سخت امروز به جنگ نرم تبدیل شده که محور آن جنگ اقتصادی است و اینها رزمندگان و مجاهدان جبهه انقلاب هستند که در این صنعت نقش آفرین هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار