مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه از سوی بسیج جامعه زنان سپاه کربلا به مناسبت هفته دفاع مقدس

«پازوکی» از اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه از سوی بسیج جامعه زنان سپاه کربلا به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹ - 22September 2021

اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه از سوی بسیج جامعه زنان سپاه کربلا به مناسبت هفته دفاع مقدس«فرشته پازوکی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا امروز در حاشیه نمایشگاه دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: نقش زنان را ما دیدیم چه از صدر اسلام، قبل از انقلاب، حین انقلاب، در هشت سال دفاع مقدس و همچنین در عرصه جنگ نرم دشمن که چه نقش بسزا و عظیمی را ایفا کردند و همچنان این نقش ادامه داد.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس زنان ما پا به پای مردان در عرصه‌های جنگی و در پشت جبهه هم در بحث پشتیبانی و در بحث تربیت فرزندان و مدیریت خانه و خانواده خود و حمایت از فرزندان و تشویق و ترغیب آنان به اینکه به میادین رزم بروند، ایفای نقش کردند.

پازوکی بیان داشت: امروز زنان چه در عرصه‌های سخت، نیمه سخت و جنگ نرم که دشمن بسیار برنامه ریزی مهمی را دارد در عرصه‌های مختلف نقش بسزایی ایفا کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز به مناسبت هفته در دفاع مقدس نمایشگاهی برپا شد که بسیج جامعه زنان نقش زنان را از صدر اسلام و در هشت سال دفاع مقدس و همچنین جنگ نرم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است. این غرفه‌ها انتقال تجربیات از نسل‌های گذشته به نسل فعلی و ایجاد پل ارتباطی میان آنان است.

وی در پایان با بیان اینکه بسیج جامعه زنان بیش از هزار برنامه با ۱۰۰ عنوان برنامه‌‌ای را به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند، گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و نمایشگاهی، تجلیل از خانواده‌های ایثارگران و شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، یادواره‌های مجازی، بازگویی خاطرات دفاع مقدس از زبان پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس، ترسیم سبک شهدایی بصورت مجازی و پیاده‌روی خانوادگی از جمله آنهاست.

پازوکی اظهار داشت: همه تلاش ما این است که نمادهای ماندگار و الگوهای اسوه ایثار را به نسل جدید انتقال بدهیم و نسل جوانان را به عنوان زنان بانوی تراز انقلاب تربیت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها