فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی:

نیروی هوایی ارتش حافظ امنیت آسمان جمهوری اسلامی است

امیر «بهرام‌نژاد» گفت: امروز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی آماده و بیدار از آسمان کشور محافظت می‌کند و اجازه تعرض به دشمن نمی‌دهد.
کد خبر: ۴۷۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱ - 22September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس نمایشگاه توانمندی‌های دفاعی نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با حضور «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم خلبان «محمدرضا بهرام‌نژاد» فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی امروز در مشهد افتتاح شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا بهرام‌نژاد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح ما با وجود تحریم‌ها به توانمندی‌های بزرگی در زمینه ساخت تجهیزات مدرن با تکنولوژی بومی دست یافته‌اند.

فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی افزود: در نمایشگاه امروز بخشی از تجهیزات و دستاوردها رونمایی شده است.

نیروی هوایی ارتش حافظ امنیت آسمان جمهوری اسلامی است

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی نیروی هوایی ما نقش مهمی در پشتیبانی از نیروی زمینی و حفاظت از سکوهای نفتی ایفا کرد.

بهرام‌نژاد گفت: همچنین این نیرو با حمله به مناطق نظامی دشمن نقش مهمی در پیشروی رزمندگان اسلام داشت و امروز نیز نیروی هوایی آماده و بیدار از آسمان کشور محافظت می‌کند و اجازه تعرض به دشمن نمی‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها