افتتاح نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس در اردبیل

نمایشگاه فرهنگی رزمی جنگ های نامنظم در موزه دفاع مقدس استان اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۴۷۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ - 22September 2021

افتتاح نمایشگاه فرهنگی رزمی دفاع مقدس در اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، عصر امروز چهارشنبه و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه فرهنگی رزمی جنگ‌های نامنظم به همت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در محوطه موزه دفاع مقدس استان اردبیل با حضور فرماندهان انتظامی و نظامی و مدیران کل استانی و شهرستانی و پیشکسوتان دفاع مقدس در محوطه موزه دفاع مقدس استان افتتاح شد.

در این مراسم آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی سخنانی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح را نماد اقتدار ایران اسلامی دانست و به یاوه گویی های برخی از حکام منطقه اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران اکنون در اوج اقتدار خود قرار دارد و از لحاظ نظامی به درجه ای از توانایی رسیده است که می تواند با قدرت از خود دفاع کند و دشمن را از خیال به خود پشیمان سازد.

 عاملی با اشاره به این که شهدا منشأ عزت ایران اسلامی هستند خانواده‌های شهدا را و جانبازان و ایثارگران را ولی نعمتان جامعه دانست و بر قدردانی از آنها تاکید کرد.

 امام جمعه اردبیل افزود: آمریکای جنایتکار خوب می داند و اعتراف کرده است که مدیریت منطقه بدون در نظر گرفتن قدرت و صلابت ایران اسلامی ممکن نخواهد بود و هر چه زودتر باید منطقه را ترک کرده به کشورها و ملت های منطقه اجازه دهد سرنوشت خود را با اراده خود تعیین کنند.

 در ادامه این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلام عسگر کریمیان» از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس و دبیر ستاد کنگره سرداران و ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به پیشینه و نحوه شکل گیری ستاد جنگ های نامنظم در دفاع مقدس اشاره کرد و از سردار شهید «سید جعفر خراسانی مقدم» به عنوان یکی از یاران خاص و نزدیک شهید دکتر «مصطفی چمران» نام برد.

 کریمیان افزود: عملیات پیچیده روانی دشمن و جنگ های نوین آنها همیشه در مقابل بصیرت ملت ایران شکست خورده و خواهد خورد.

 در پایان این مراسم حاضران از بخش‌های مختلف نمایشگاه دیدن کردند و نمایش رزمی جنگ های نامنظم به صورت محدود برای حاضران به اجرا درآمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار