در پیام ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان شد؛

امر به معروف و نهی از منکر پیام مشترک رزمندگان دفاع مقدس

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳ - 22September 2021

امر به معروف و نهی از منکر پیام مشترک رزمندگان دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: این جنگ (دفاع مقدس)، یک جنگ دفاعی بود. جنگ دفاعی با جنگ تهاجمی فرق دارد؛ جنگ تدافعی و دفاعی، محل بروز غیرت و تعصب و وفاداری عمیق انسان‌ها به آرمان‌هایی است که به آن‌ها پایبند است. (رهبر معظم انقلاب اسلامی)

۳۱ شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس یادآور رشادت دلیرمردان و شیر زنانی است که با از خودگذشتگی و ایثار جان و مال خود در راه حراست از کیان و تمامیت ارضی این مرز و بوم تلاش‌های چشمگیر نمودند.

دوران دفاع مقدس برای میهن اسلامی ما یادآور پیدایش تفکر ناب بسیجی، رویش جوانان مومن و انقلابی، اعتماد به نفس و خودباوری، رشد صنایع دفاعی، بلاغت فضایل اخلاقی، کسب تجارب نظامی و دفاع از موجودیت اسلام و انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور است که می‌توان از آن‌ها به عنوان ارزشمندترین دستاورد‌های دوران هشت سال دفاع مقدس نام برد.

رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با اطاعت محض از امام زمان خویش، پشتیبان ولایت فقیه ماندند تا به کشورمان آسیبی نرسد و با وحدت و همدلی و تأسی از شهدای عاشورای ۶۱ هجری شعار «ما مقتدریم» را به رخ جهانیان کشاندند و دشمن بعثی و تا بن دندان مسلح را علیرغم حمایت‌های همه جانبه استکبار جهانی، پشت مرز‌های این مملکت زمینگیر نمودند.

تردیدی نیست زمانی که رزمندگان و مدافعان اسلام توطئه استعمارگران و غاصبان برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران را در دوران دفاع مقدس به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های انقلاب و کشور تبدیل کردند، امروز نیز مدیران و مسئولین نظام اسلامی موظفند با روحیه جهادی و خدمت صادقانه به مردم که مصداق حقیقی امر به معروف و نهی از منکر در عصر و زمان ما می‌باشد، از دستاورد‌های ارزشمند دفاع مقدس پاسداری و حراست نمایند.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته نورانی دفاع مقدس که همزمان شده با ایام اربعین سید و سالار شهیدان، در مقابل مجاهدت و ایثار شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و امام شهیدان که حسینی وار در مقابل یزیدیان عصر و زمان خود ایستادند و پرچم هیهات من الذله را در جای جای این آب و خاک به اهتزاز درآوردند، سر تعظیم فرود آورده و ضمن تجدید بیعت با امام و ناخدای باخدای کشتی انقلاب حضرت امام خامنه‌ای اعلام می‌دارد که راه نورانی جهاد و شهادت را تا آخرین نفر و آخرین قطره خون ادامه خواهد داد.

سلام بر سرور و سالار شهیدان، چراغ روشن همه‌ی نسل‌ها و دوران‌ها و سلام بر همه‌ی شهیدانی که در راه او قدم نهادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها