استاندار خراسان‌جنوبی:

توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت وظیفه آحاد مردم و مسئولان است

استاندار خراسان‌جنوبی توسعه فرهنگ ایثار، مقاومت، انقلاب‌گری و شهادت را وظیفه مسئولان در هر جایگاه و مسئولیتی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ذیل مکتب عاشورا شکل گرفته و ما در این نظام اعتقاد داریم که باید خدمت کنیم تا جامعه خود را آرمانی و الهی نگهداریم و پیش ببریم.
کد خبر: ۴۷۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸ - 22September 2021

توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت وظیفه آحاد مردم و مسئولان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «حمید ملانوری» استاندار خراسان‌جنوبی امروز(چهارشنبه) در مراسم افتتاح یادمان پنج شهید گمنام که با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی در بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‎ها و مجاهدت‌ها و از جانگذشتگی ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه قطره قطره خون شهیدان، موج‌های خروشانی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است، بیان داشت: در دوران دفاع مقدس ما براساس یک اعتقاد دینی و الهی به میدان رفتیم تا با نیتی خدایی از ارزش‌ها دفاع کنیم.

استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه حضور ما در گلزار شهدا به جهت تکریم انسان‌های بزرگی است که برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب جان خود را تقدیم کردند، افزود: امروز به برکت خون‌های پاک و مطهر شهیدان در کشورهای مختلف، حرکات استقلال‌طلبانه شکل می‌گیرد و همه آن‌ها ادعا دارند که از انقلاب ما الهام گرفته‌اند.

ملانوری مطرح کرد: امام خمینی(ره) در روزهای شکل‌گیری انقلاب فرمودند؛ ما به دنبال این هستیم که فرهنگ اسلام و انقلاب ایران اسلامی به سراسر دنیا صادر شود که امروز همه ما شاهد تحقق آن هستیم.

وی توسعه فرهنگ ایثار، مقاومت، انقلاب‌گری و شهادت را وظیفه مسئولان در هر جایگاه و مسئولیتی دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ذیل مکتب عاشورا شکل گرفته و ما در این نظام اعتقاد داریم که باید خدمت کنیم تا جامعه خود را آرمانی و الهی نگهداریم و پیش ببریم.

استاندار خراسان‌جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: در این روزهای هفته دفاع مقدس، کلیدواژه‌هایی مثل دفاع و تقدس این دفاع را یادآوری می‌کنیم و آنچه به جایگاه شهدا نورانیت می‌بخشد همین تقدس دفاع ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار