بیانیه سازمان بسیج اساتید استان همدان به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس؛

دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز است

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴ - 22September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سازمان بسیج اساتید استان همدان به‌مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌ای سترگ، افتخارآفرین، بیاد ماندنی و فرصت گرانبهایی است برای بازشناسی این حماسه عظیم که با ایثار و فداکاری فرزندان شجاع، غیور و برومند این مرزوبوم افسانه شکست‌ناپذیری قدرت‌های مستکبر و سلطه‌گر را باطل و برتری ایمان و اراده پولادین ملت سرافراز، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ و بی‌بدیل تاریخ معاصر بر تمام جهانیان به اثبات رساند.

در واقع دفاع مقدس، قله رفیع و نقطه اوج رشادت، ایثار،عشق، شور و شعور و تبلور زیباترین صفات انسان متعالی در کره خاکی است. هشت سال دفاع سراسر افتخار و مقدس یکی از مقاطع درخشان تاریخی، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به‌ منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌بخش نسل‌های آینده این سرزمین سرافراز قرار گیرد.

رشادت‌های بی‌بدیل جوانان، از خود گذشتگی و ایثار فرماندهان، یکرنگی و یکدلی و اتحاد ملت قهرمان، تبعیت محض از فرامین رهبری، توکل و توسل به خدای متعال و ائمه اطهار(ع) و باور و اعتقاد راسخ، به توانمندی‌های خود رمز و راز پیروزی ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس بود که امروز نیز لازم است همه این  شاخصه‌ها به عنوان چارچوب بی‌تزلزل مقاومت در جنگ تمام عیار فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نصب العین تک تک ما قرار گیرد.

بر این اساس سازمان بسیج اساتید استان همدان ضمن ادای احترام به روح بلند و آسمانی امام راحل عظیم الشان و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز هفته دفاع مقدس را که باعث مجد و عظمت و اقتدار  ایران اسلامی گردیده است را به همه خالقان و حماسه آفرینان دفاع مقدس و جامعه دانشگاهی تبریک عرض نموده و در این راستا تبعیت خود را از رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای( حفظه الله تعالی) برای صیانت و پاسداری از دستاوردهای درخشان دفاع مقدس اعلام می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار