رژه یگان‌های موتوری سپاه امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد + تصاویر

رزمایش یگان‌های موتوری سپاه امام رضا (ع) متشکل از نیروهای نواحی مختلف بسیج شهرستان مشهد، امروز در 4 مسیر مختلف و با رعایت ملاحظات کرونایی برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵ - 22September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، رژه یگان‌های موتوری سپاه امام رضا (ع) با حضور گسترده بسیجیان مشهدی از نواحی مختلف بسیج و در 4 مسیر از پیش تعیین‎شده برگزار شد. «احسان فرضی» مسئول هماهنگی این رزمایش در حاشیه این برنامه اظهار داشت: به دلیل ملاحظات ناشی از شیوع ویروس کرونا، بسیجیان کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به طور کامل به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و به پیروی از تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا، رژه یگان‌های پیاده را که به طور معمول و همه‌ساله به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در مشهد برگزار می‌شد، به یک رزمایش موتوری تغییر دادند.

وی افزود: بسیجیانی که امروز از اقصی نقاط مشهد مقدس در این رزمایش شرکت داشتند، عمدتاً از نیروهای جوانی هستند که به خاطر ارادت به شهدا و خانواده معظم ایثارگران، رژه موتوری امسال را برگزار کردند و هدف اصلی برگزارکنندگان نیز این بود که بخشی از توانمندی دفاعی و امنیتی سپاه استان و جامعه بسیجیان خراسان رضوی به نمایش گذاشته شود.

فرضی ادامه داد: این رژه در 4 مسیر مختلف بود. طبق هماهنگی‌ها، کاروان‌های موتوری در مسیر اول از مقر ستاد سپاه استانی امام رضا (ع)، در مسیر دوم از فرودگاه شهید هاشمی نژاد، در مسیر سوم از خواجه ربیع و در مسیر چهارم از میدان میرزا کوچک خان به سمت میدان شهدا حرکت می‌کردند و خوشبختانه این برنامه طبق برنامه‌ریزی‌ها، با بازخورد گسترده و مثبت اصحاب رسانه و آحاد مختلف مردم مشهد نیز مواجه شد.

وی در انتها با تأکید بر اینکه رژه موتوری امسال بدون ازدحام جمعیت برگزار شد، خاطرنشان کرد: اراده داشتیم که هیچ ازدحام و گردهمایی خاصی در حاشیه این رزمایش موتوری صورت نگیرد تا این برنامه، زمینه‌ساز شیوع بیشتر ویروس منحوس کرونا در بین همشهریان نباشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار