دفاع مقدس ظرفیت های بالقوه انقلاب را شکوفا کرد

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶ - 22September 2021

دفاع مقدس ظرفیت های بالقوه انقلاب  را شکوفا کردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «علی رزمجو»  فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

«بسم الله القاصم الجبارین»

دفاع مقدس هشت ساله ملت قهرمان و مبارز ایران اسلامی در برابر دنیای ظلم و استبداد، سند گویا و روشن ایمان، خودباوری و روحیه شکست‌ناپذیری این ملت بزرگ در سایه پایبندی به اسلام ناب محمدی و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی است.

ملت حماسه ساز ایران در طی این دوران پرافتخار با دستانی به ظاهر خالی ولی با دل‌هایی مالامال از عشق به خدا و تحقق وعده‌های الهی در برابر تجاوز همه جانبه دژخیمان بعثی به پا خاست و با مقاومت سرسختانه، پیروزمندانه و الهام بخش خود، دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص آمریکای جهانخوار را در رسیدن به نیات پلیدشان ناکام ساخت و اراده قاطع انقلابی و اسلامی خود را بر مناسبات دنیای معاصر، تحمیل و تثبیت نمود.

ما در دفاع مقدس، هرچند سرمایه‌های انسانی و مادی فراوانی را از دست دادیم اما ظرفیت های بالقوه انقلاب اسلامی در امر مقاومت پیروزمندانه در برابر سردمداران استکبار و رسانیدن ملت بزرگ ایران به جایگاه‌های شایسته خود در همه عرصه‌های رشد و تعالی را شکوفا کردیم و شهدای گرانقدری را تقدیم راه اسلام نمودیم که امروز هر کدام، پرچم بلند و برافراشته عزت و اقتدار ایران اسلامی و الهام‌بخش ملت‌های آزادی خواه در تمام جهان به خصوص در جغرافیای پهناور جبهه مقاومت اسلامی اند.

ما امروز با پاسداشت سرمایه‌های گرانسنگ به دست آمده از آن دوران پرافتخار، گام دوم انقلاب اسلامی را بلندتر و پرامیدتر برداشته‌ایم و تا تحقق همه اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به خصوص نابودی کامل تمامی نمادهای ننگین استکبار، استعمار و صهیونیسم از پای نخواهیم نشست.

با عرض تسلیت اربعین حسینی بدین وسیله ضمن گرامیداشت و تبریک صمیمانه فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس به حضور همه حماسه آفرینان این عرصه به خصوص خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان از دیار دین مدار و حماسه ساز استان بوشهر و نثار درود و سلام به روح مطهر امام راحل عظیم الشأن (ره) و ارواح طیبه شهدای راه اسلام و انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دفاع مقدس امیدوارم در سایه صیانت و بهره‌برداری از ارزش ها و گنجینه های معنوی به دست آمده از دوران دفاع مقدس و عمل به منویات و تدابیر گره‌گشای امامین انقلاب اسلامی بتوانیم حرکت شتابان خود را به سوی اوج قله‌های عزت، بزرگی و آزادگی تا درک عصر ظهور مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف را تداوم بخشیم. روح امام خمینی (ره) و شهدا شاد و سایه مقام معظم رهبری مستدام باد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار