رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران:

ولایتمداری رمز پیروزی مسلمانان و مستضعفان جهان است

حجت‌الاسلام «غلامی» گفت: ولایتمداری رمز پیروزی مسلمانان و مستضعفان جهان است.
کد خبر: ۴۷۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵ - 22September 2021

ولایتمداری رمز پیروزی مسلمانان و مستضعفان جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت ۳۱شهریور و فرا رسیدن ۴۱ سالگی دفاع مقدس ملت ایران در مقابل ارتش صدام بعثی و به منظور تجدید و عهد و بیعت با شهیدان گرانقدر و امام راحل (ره) به کوشش سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا و با حضور تعدادی از بسیجیان، فرماندهان و مدیران استانی بر سر مزار هشت شهید گمنام دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران گرد هم آمدند.

حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان مازندران به عوامل تاثیرگذار در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: اولین عنصر و مهمترین آن ایمان و باور ملت بزرگ ایران به خداوند و وعده نصرت الهی بود که در مقابل ارتش مجهز و آموزش دیده بعثی به پیروزی رساند.

وی با بیان اینکه دومین عامل رهبری معنوی و سیاسی امام عزیز بود که محور همه رزمندگان و سیاسیون بود، گفت: سومین عامل پیروزی وحدت، انسجام و اتحاد داخلی بین نیرو‌های انقلاب، نظامیان و سیاسیون بود.

این مسئول بیان داشت: امروز کشور ما در مقابل دشمنی‌های استکبار بیشتر از هر زمانی به بودن حول محور و ولایت و رهبری، وحدت بین نیرو‌های جریان انقلاب و توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و شهدای عزیز نیازمند است.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: برای پیروزی بر هر نوع تهدید و حمله‌ای در هر زمانی این ویژگی‌ها نسخه پیچیده شده ملت ما و همه مسلمانان و مستضعفان جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها