فرمانده انتظامی استان البرز:

دفاع مقدس، افسانه شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌های سلطه‌گر را درهم شکست

سردار «محمدیان» گفت: دفاع مقدس ملت ایران افسانه شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌های سلطه‌گر جهانی به‌ویژه آمریکا را درهم شکست و یک معیار و تجربه آموزنده و الهام‌بخش فراروی ملل و جوامع تحت ظلم و ستم قرار داد.
کد خبر: ۴۷۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹ - 23September 2021

دفاع مقدس، افسانه شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌های سلطه‌گر را درهم شکستبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز در پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. متن این پیام به شرح زیر است:

«دوران هشت ساله دفاع مشروع امت سلحشور ايران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامي و حراست از مرزهای عزت و شرف اين مرزوبوم، به‌مثابه يکی از حساس‌ترین و بارزترين برهه‌های حيات راستين اين ملت، همچون نگينی تابناک، تا هميشه، بر تارک تاريخ حماسه و ايثار و پايداری آزادگان جهان می‌درخشد. دفاع امت اسلامي ايران در برابر تجاوز همه‌جانبه دشمنان اسلام، در تاريخ افتخارآفرینی مبارزات حق طلبانه يک ملت سترگ، فروزان خواهد بود.

پايداری ايران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ايمان بود، در سايه هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامي،‌ حضرت امام خميني (ره) شکل گرفت و باعث احيای يک مکتب سازنده و نهضت‌های آرمان‌گرا و ايدئولوژی جهانگير شد. حماسه دفاع مقدس، فرياد بیدادگر بود که وجدان‌های آگاه و بيدار را راسخ‌تر و دل‌های غبار گرفته و زنگار زده را متنبّه و جان‌های پژمرده را بيدار کرد تا به حراست از کيانشان برخيزند.

دفاع مقدس ملت ایران افسانه شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌های سلطه‌گر جهانی به‌ویژه آمریکا را درهم شکست و یک معیار و تجربه آموزنده و الهام‌بخش فراروی ملل و جوامع تحت ظلم و ستم قرار داد به‌گونه‌ای که آن‌ها با گذشت بیش از 40 سال از دفاع مقدس ملت ایران به نیکی دریافته‌اند چگونه با دست‌های خالی و با توکل به خداوند متعال و وعده‌های الهی می‌توان به جبهه‌ای متشکل از قدرت‌های به اصطلاح بزرگ فائق آمد و در مسیر بالندگی پیشرفت و رسیدن به قله‌های افتخار و سربلندی قرار گرفت.

اینجانب ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به غیور مردان و شیر زنان ایران اسلامی به‌ویژه ایثارگران استان البرز، آرزوی سرافرازی ایران و ایرانیان در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار