۲۵ سرباز نمونه در اردبیل تجلیل شدند

از ۲۵ سرباز نمونه نظامی نیروی انتظامی استان اردبیل در موزه دفاع مقدس اردبیل تجلیل شد.
کد خبر: ۴۷۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ - 23September 2021

تصویر از تجلیل از ۲۵ سرباز نمونه در اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، صبح امروز همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس از ۲۵ سرباز نمونه نیروی انتظامی استان اردبیل طی مراسمی در موزه دفاع مقدس استان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم «رسول سلحشور» معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان اردبیل طی سخنانی با اشاره به اینکه سربازان امروز ایران اسلامی نیروهایی خلاق و مبتکر و نوآور هستند گفت: دفاع مقدس به همه ما این درس بزرگ را داد که می‌توان با ابتکار و نوآوری و تکیه به ایمان و تلاش خستگی ناپذیر بر تمامی مشکلات غلبه کرد و راه سعادت را پیمود.

سلحشور با اشاره به تعداد جانبازان و آزادگان و ایثارگران و شهدای ناجا افزود: نیروی انتظامی با تکیه بر جوانان مخلص و انقلابی در گام دوم انقلاب نقش خود را پررنگ تر از همیشه ایفا خواهد کرد و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی راه شهیدان را ادامه خواهد داد.

در ادامه این مراسم «یعقوب رمضان‌زاده» از پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس استان اردبیل به بیان خاطراتی از جبهه‌های غرب و جنوب پرداخت و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

در پایان مراسم از ۲۵ تن از سربازان نمونه نیروی انتظامی اردبیل و ستوان‌سوم وظیفه «میلاد محمدی» از سربازان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در رشته‌های مختلف نوآوری و خلاقیت و ابتکار و پژوهش و انضباط تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار