معاون قضایی دادستان کل کشور:

خدمت به مردم ادامه راه شهدا است/ آمریکا به دنبال ایجاد فتنه در منطقه است

عمرانی گفت: خدمت به مردم ادامه راه شهدا بوده و اگر بخواهیم دل شهدا را شاد کنیم باید فاصله و خلاء مسئولان با مردم پر شود.
کد خبر: ۴۷۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ - 23September 2021

خدمت به مردم ادامه راه شهدا استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور پیش از ظهر پنج شنبه در شانزدهمین یادواره شهدا و همایش تجلیل از خانواده شهدای دستگاه قضایی استان گلستان در گرگان اظهار داشت: یادواره شهدا فرصتی است برای اینکه حواسمان باشد نگذاریم پرچم شهدا بر زمین بیفتد.

معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: خدمت به مردم ادامه راه شهدا بوده و اگر بخواهیم دل شهدا را شاد کنیم باید فاصله و خلاء مسئولان با مردم پر شود.

عمرانی ادامه داد: وقتی سردار دل ها شهید سلیمانی به شهادت رسیدند بخش زیادی از مردم برای تشییع آمدند و از همه اقشار در صحنه حضور داشتند و اشک می ریختند این امر نشان می دهد که ایشان چقدر به مردم نزدیک و حقیقتاً جا در دل های مردم داشتند.

وی با تاکید بر اینکه باید خدمتگزار واقعی مردم باشیم، گفت: مراجعان به ما همان حوائج الناس و فرستادگان خدا هستند و ما باید با جان و دل به آنها خدمت کنیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور بیان کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ولایتمدادر بوده و به امام لبیک گفتند و امروز هم اگر می خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید در کنار رهبر معظم انقلاب باشیم.

عمرانی با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان گفت: امروز در شرق و غرب کشور تحرکاتی در حال وقوع است و نشان می دهد آمریکا پیش از ترک منطقه اقداماتی را انجام داده تا سبب بروز فتنه و مشکلاتی در منطقه شود و باید بسیار هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار