فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا (ع):

دفاع مقدس تجربه‌ سختی برای استکبار بود

سردار «سلیمانی» گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت مجاهدت شهدا، رزمندگان و ایثارگران در طول دفاع مقدس امروز جزو قدرتمندترین کشورهای منطقه است و ایمان، معنویت و وحدت آحاد مردم و همچنین تجربه دفاع مقدس باعث شده تا آمریکا جرأت حمله به ایران اسلامی را نداشته باشد.
کد خبر: ۴۷۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ - 23September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس که به نام صلابت و فخرآفرینی سربازان نامگذاری شده، امروز در مراسمی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین سلیمانی» فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا (ع) از جمعی از کارکنان وظیفه یگان‌های نظامی و انتظامی شهرستان نیشابور در تیپ ۲۱ امام رضا (ع) تجلیل شد.

سردار سلیمانی در این مراسم اظهار داشت: شما سربازان و جوانان، امید و آینده این کشور هستید لذا باید از تمام توانمندی‌های خود در جهت شکوفایی استعدادهایتان استفاده کنید.

 وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس به پشتوانه شما جوانان آن حماسه عظیم خلق شد، گفت: با امید به آینده و کمک شما جوانان کشور را آباد خواهیم کرد.

فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا (ع) تصریح کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران به برکت مجاهدت شهدا، رزمندگان و ایثارگران در طول دفاع مقدس امروز جزو قدرتمندترین کشورهای منطقه است. ایمان، معنویت و وحدت آحاد مردم و همچنین تجربه دفاع مقدس باعث شده تا آمریکا جرأت حمله به ایران اسلامی را نداشته باشد.

سلیمانی در انتها گفت: باید با وحدت کلمه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم و با اعتماد به جوانان و سپردن مسئولیت به آنان نسلی تربیت و پرورش یابد که همچون نسل اول در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان بایستند و به استکبار باج ندهد.

در پایان این مراسم از تعدادی از کارکنان وظیفه یگان‌های نظامی و انتظامی به نمایندگی از سربازان نیروهای مسلح مستقر در نیشابور تجلیل شد.

دفاع مقدس تجربه‌ سختی برای استکبار بود

دفاع مقدس تجربه‌ سختی برای استکبار بود

دفاع مقدس تجربه‌ سختی برای استکبار بود

دفاع مقدس تجربه‌ سختی برای استکبار بود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار