بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد:

سرافرازی و عزت ایران اسلامی دستاورد و محصول خون‌های پاک شهداست

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ - 23September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سی و یکم شهریور پنجاه و نه در تاریخ ایران اسلامی اقیانوس عظیم و ژرفی است که موج‌های بیکران آن تلالو روشنی دشت‌های سوزان جنوب و قله‌های مرتفع غرب این میهن اسلامی است، حماسه‌ای که به استحکام و رشد انقلاب اسلامی انجامید و آثار روشن آن تا سال‌ها روشنگر مسیر ملت بزرگوار این سرزمین خواهد بود، همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند؛ گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست انشاءالله جلوه نام و یاد شهیدان عزیز هشت سال دفاع مقدس را کم فروغ سازد.

بدون شک شهدای دوران دفاع مقدس و در امتداد آن شهدای مدافع حرم بزرگ‌ترین، مؤثرترین و شاخص‌ترین مؤلفه قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. سرافرازی و عزت ایران اسلامی در این مقطع حساس، دستاورد و محصول خون‌های پاک و مطهری است که در جای جای جبهه‌های غرب و جنوب کشور و در عمق راهبردی نظام در آن‌سوی مرز‌ها بر زمین ریخته، اما روی زمین نمانده است.

این خون‌های پاک به برکت اخلاص نهفته در آن به‌خوبی به ثمر رسیده و، چون چتری حافظ امنیت و آسایش کشور در جهنم سوزان فتنه انگیزی‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در سطح منطقه و فرامنطقه شده است؛ بنابراین بزرگداشت یاد و نام همیشگی آن‌ها امری نه صرفاً قدسی که از باب تحکیم پایه‌های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی و... امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار