برگزاری آیین عطرافشانی مزار شهدا در استان اردبیل

در چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، قبل از ظهر امروز پنجشنبه آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا همزمان با سراسر استان در گلزار بهشت فاطمه اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 23September 2021

برگزاری آیین عطرافشانی مزار شهدا در استان اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، در چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، قبل از ظهر امروز پنجشنبه آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا همزمان با سراسر استان در گلزار بهشت فاطمه اردبیل برگزار شد.

در این آیین که با حضور «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل و فرماندهان و نیروهای مسلح و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

«یاسر شاهی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس، رمز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را اتکا به ایمان و وحدت کلمه دانست و گفت: شهدا مظهر عزت و افتخار ایران اسلامی هستند و باید راه و منش و روش آنها سرلوحه زندگی آحاد ملت قرار گیرد.

در پایان این مراسم در رثای شهدای کربلا مداحی شد و حاضران در مراسم با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها