ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‌شرق:

عملیات «کمان 99» اقتدار نیروی هوایی ارتش را به رخ جهانیان کشید

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: ایثارگری رزمندگان، جنگ را تبدیل به دفاعی مقدس کرد؛ به طوری که نیروی هوایی ارتش در روز دوم جنگ با عملیات «کمان 99» مشتمل بر ۱۴۰ فروند هواپیمای جنگی، قدرت ایران را نه فقط به نیروهای بعثی بلکه به رخ همه جهانیان کشید.
کد خبر: ۴۷۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ - 23September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‌شرق در آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان خراسانی یگان‌های رزم ارتش در دفاع مقدس که به مناسبت هفته دفاع مقدس و به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا برگزار شده بود، اظهار داشت: امروز اگر نظام جمهوری اسلامی ایران به لحاظ نظامی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، از برکت خون شهیدان و ایثار گران است و امنیت امروز را مدیون شهدای گرانقدر کشورمان هستیم و اکنون اگرچه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری همانند مولای متقیان حضرت علی (ع) در عین مظلومیت بسیار قوی هستیم اما دفاع همچنان باقی است و به همین منظور باید روز به روز بر ارتقای توان دفاعی خود بیفزاییم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس مجاهدت و پایمردی و ایثارگری و از خودگذشتگی، جنگ را تبدیل به دفاعی مقدس کرد؛ به طوری که نیروی هوایی ارتش در روز دوم جنگ با عملیاتی مشتمل بر ۱۴۰ فروند هواپیمای جنگی، قدرت ایران را نه فقط به نیروهای بعثی بلکه به رخ همه جهانیان کشید.

دفاع مقدس، دروازه صدور انقلاب بود

حجت الاسلام معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی نیز در انتهای این مراسم خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش امام راحل جنگ باعث صادر شدن انقلاب ما به خارج شد و باعث شد هیبت و ابر قدرتی امریکا شکسته شود. امروز که دشمن با جنگ نرم خود تلاش می‌کند هویت ما را بگیرد، همه وظیفه داریم پایه‌های اعتقادی خود را تقویت کنیم و برای تحقق این مهم، بهترین کار ادامه دادن راه شهدا و ایثارگران است.

 در پایان این مراسم از ده نفر از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران خراسانی یگان‌های رزم ارتش در دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار