فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

الگوگیری از سیره شهدا رسالت عظیم دانشجویان برای استمرار راه شهیدان است

سردار «رزمجو» گفت: با بیان اینکه الگو و سیره عملی شهدا و جلوه های ایثار دانشجو، رسالت عظیم دانشجویان برای استمرار راه شهیدان است.
کد خبر: ۴۷۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ - 23September 2021

سیره عملی شهدا رسالت عظیم دانشجویان برای استمرار راه شهیدان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو»  فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، امروز در کنگره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور کشور در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، هدف از برگزاری یادواره های شهدا را گسترش فرهنگ معنویت و ایثار و فداکاری در جامعه دانشگاهی دانست و اظهار داشت: در سنگر علم و تقوا اساتید زیادی داشته‌ایم که در عملیات‌های ظفرمند در جبهه ها دوشادوش دیگر رزمنده ها به لقاء الله پیوستند.

وی با بیان اینکه امروز دانشجویان در دفاع از خاکریز های اصلی انقلاب اسلامی مدافعان حرم، مدافعان وطن و مدافعان که لازم باشد حضور پیدا می کنند گفت: این پایه فرهنگ از دوران دفاع مقدس نسل به نسل انتقال یافته است.

این مسئول عطرآگین نمودن فضای دانشگاه به یاد و نام شهدا جلوه ای از انوار دانشجویی خواند و افزود: پیوند عرفانی و عاطفی بین شهدا به ویژه شهدای دانشجوی که مراسم و به نام آنها برگزار کرده‌ایم، وفاق و همدلی دانشجویان و تشکل های دانشجویی در دانشگاه پیام نور با تکیه بر آرمان‌های شهدای دانشجو و اساتید را بیشتر می کند.

سردار رزمجو با بیان اینکه الگو و سیره عملی شهدا و جلوه های ایثار دانشجو، رسالت عظیم دانشجویان برای استمرار راه شهیدان است خاطرنشان کرد: تشکیل جوامع و اقشار مختلف هر طبقه و طیف بر اساس نقشه حرکت پویا و رسالت الهی بر دوش دارد ایفای نقش می‌کند و قابل رتبه‌بندی و ارزش‌گذاری هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه اقشار گروه ها در یک جهت همواره حرکت نمی‌کنند؛ اما کسانی که بین خود و خدا و رسالت بر دوش آنها گذاشته شده است در مسیر فی سبیل الله سازماندهی می‌شوند تصریح کرد: شهدای دانشجو در جهتی حرکت می‌کنند که به رضا و رسالت خدا که از جان و مال خود گذشتن است حرکت می‌کنند و در دفاع از دین خدا در سنگر دانشگاه مجاهدان فی سبیل الله می شوند.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانشجو قشر است که بر تغییر و تحولات افکار اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نقش دارد عنوان کرد: تاثیر دانشجو و حرکت‌های آنها بر فرهنگ معاصر آن دارای نمودار برجسته ای است. در پیروزی انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی کشور نقش ارزنده و برجسته ای دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها