برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در آبادان

در اولین پنجشنبه از هفته دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا طبق هماهنگی‌های صورت گرفته مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان با ادارات شهرستان در گلزار شهدای آبادان انجام شد.
کد خبر: ۴۷۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ - 23September 2021

برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در آبادانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، در اولین پنجشنبه از هفته دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا طبق هماهنگی‌های صورت گرفته مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان با ادارات شهرستان در گلزار شهدای آبادان انجام شد.

سخنران این مراسم حجت‌الاسلام «روزپیکر» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آبادان ضمن تقدیر از حضور پرشکوه مردم و مسئولان در بیعت با شهدا اظهار داشت: ما باید با اتکا و یاد شهدا به صورت جهادی مشکلات شهری را پیگیری و در صدد رفع آن باشیم.

وی افزود: امروز با داشتن قوای سه گانه انقلابی در کشور دیگر نباید شاهد چنین مشکلاتی در کشور به ویژه در شهر مظلوم آبادان باشیم‌.

حجت‌الاسلام روزپیکر گفت: با وجود امکاناتی که در شهر آبادان وجود دارد از جمله اداراتی مثل منطقه آزاد اروند و شرکت پالایشگاه نفت که خود قطب اقتصادی برای کشور هستند، نباید شهر دچار مشکلات اقتصادی باشد و مردم از نظر معیشت کمبودی را احساس کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار