نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

راه سربلندی یک ملت دفاع شهادت طلبانه است

«صفایی بوشهری» با بیان اینکه حیات دنیا ارزش تابع جریانات استکباری شدن را ندارد گفت: راه سربلندی یک ملت از دفاع شهادت طلبانه آن است.
کد خبر: ۴۷۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ - 23September 2021

راه سربلندی یک ملت دفاع شهادت طلبانه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در کنگره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور کشور در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دانشگاه پیام نور را عالیه خط و نور شهادت به جامعه دانست و اظهار داشت: شهادت خط نور است. زیباترین، کارآمدترین و نتیجه بخش‌ترین ارتحال انسان از دنیا به فرا دنیا شهادت است.

وی با بیان اینکه شهادت، عروج نورانی انسان‌های خاصی است گفت: عروج نورانی یک پیام دارد که خداوند در قرآن درباره آنها فرموده است. اولین پیام‌شهادت این است که هیچکس در محاسبات خود اینطور فکر نکنند که کسانی که در راه خدا کشته شدند اموات هستند و با مرگ خودشان عمر آنها تمام شده بلکه انسان با شهادت خود حیات پیدا می کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه انسان موجودی است که لحظه به لحظه عمر خود را از دست می‌دهد افزود: انسان با شهادت به مرتبه می رسد که مدام حیات به دست می آورد. انسان با شهادت اوج می گیرد و شهدا در فضای حیات نزد پروردگار هستند؛ بنابراین انسان با شهادت وارد فضای وجودی می‌شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه اولین پیام‌شهادت است و پیام شهادت نشاط و شادابی حقیقی در فضای بعد شهادت است تصریح کرد: انسان با آرمان‌ها و ارزش‌های حقیقی و الهی حیات پیدا می‌کند و حیات انسان به داشتن آرمان ها و ارزش های انسان در حیات دنیوی معیار و سنجیده آن به افق آرمانی و ارزشی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: شهید دارای عالی ترین و حقیقی ترین آرمان‌ها و ارزش‌های الهی است.شهید با شهادت خود این پیام را به همگان ارائه می دهد.

امام جمعه بوشهر چهارمین پیام شهادت را بی ارزش بودن دنیا برشمرد و گفت: حیات دنیا ارزش تابع جریانات استکباری شدن را ندارد و آرمان‌ها و ارزش‌های آن ها لگدمال تجاوز بیگانگان شود. برای حفظ این شرافت باید جنگید. درخت استقلال کشور با تبر بیگانگان زده خواهد شد و راه سربلندی یک ملت از دفاع شهادت طلبانه آن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها