فرمانده انتظامی استان البرز:

شهدا چشم و چراغ ملت هستند

سردار «محمدیان» با اشاره به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی گفت: شهدا چشم و چراغ ملت هستند و نقش آنان در تأمین امنیت امروز جامعه بی‌بدیل است.
کد خبر: ۴۷۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ - 23September 2021

شهدا چشم و چراغ ملت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز ظهر امروز در آئین تجلیل از چند تن از خانواده‌های شهدا و جانبازان که در ستاد پلیس البرز برگزار شد، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» اظهار داشت: نیروی انتظامی خود را خدمتگزار مردم می‌داند و همه ما وارثان خون شهدای عزیز هستیم و باید ادامه‌دهندگان واقعی راه آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به مقام و جایگاه والای شهدا گفت: همه ما باید شهدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود بدانیم و ادامه‌دهنده راه این بزرگ‌مردان تاریخ باشیم. با مطالعه زندگی‌نامه‌ شهدا درمی‌یابیم که این افراد با روح بزرگی که داشتند، در راه اعتلا و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران و دفاع از تمامیت ارضی این آب و خاک از همه هستی خود گذشتند و نامشان در تاریخ جاودانه شد.

سردار محمدیان شهدا را چشم و چراغ ملت و نقش آنان را در تأمین امنیت جامعه بی‌بدیل دانست و بیان داشت: زبان و کلمات از توصیف مقام شهدا قاصر است؛ این بزرگ‌مردان تاریخ عمر گران‌بهای خود را جهت اعتلای جمهوری اسلامی و عظمت اسلام تقدیم کردند. امروز امنیت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدای گران‌قدر است که با گذشت، فداکاری و نثار جان شیرین خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار