مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر مطرح کرد؛

انتقال فرهنگ حماسه‌آفرینی رزمندگان از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس

«غریبی» انتقال فرهنگ حماسه‌آفرینی رزمندگان استان بوشهر به نسل‌های جوان و نوجوان از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و گفت: در این هفته بیش از 2 هزار و 500 برنامه در زمینه‌های ایثارگری و حماسه رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس در حال برگزاری است.
کد خبر: ۴۷۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ - 23September 2021

انتقال فرهنگ حماسه‌آفرینی رزمندگان از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، ‌امروز در رونمایی کتاب‌های دفاع مقدس با اشاره به اشاره به رزمندگان استان بوشهر در 8 سال دفاع مقدس در سه جبهه دریا، هوا و زمین با دشمنان مبارزه می‌کردند اظهار داشت: تقدیم 2 هزار و 100 شهید در عملیات‌های 8 سال دفاع مقدس موید نقش مهم و ممتاز رزمندگان این استان در عرصه حماسه و ایثار در دوران جنگ تحمیلی است.

وی انتقال فرهنگ حماسه‌آفرینی رزمندگان استان بوشهر به نسل‌های جوان و نوجوان از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و بیان کرد: در این هفته بیش از 2 هزار و 500 برنامه در زمینه‌های ایثارگری و حماسه رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس در شهرها و روستاهای استان بوشهر طراحی شده و در حال برگزاری است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به تولیدات هنری و ادبی در عرصه 8 سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: هنرمندان در خلق آثار هنری و ادبی نقش مهم و ممتاز دارند که در این عرصه همکاری صدا و سیمای استان بوشهر ستودنی است.

غریبی با اشاره به نقش صدا و سیما در تبیین و ترویج فرهنگ حماسه و ایثار گفت: صدا و سیمای مرکز بوشهر و کارکنان آن نقش ویژه‌ای در تبیین فرهنگ حماسه و ایثار دارند که تولید برنامه‌های مختلف رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی از آن جمله است.

وی از رونمایی کتاب دفاع مقدس تحت عنوان «آژیر قرمز تا 40 سالگی صدا و سیما بوشهر» خبر داد و گفت: فعالیت صدا و سیما بوشهر همزمان با پخش آژیر قرمز در شهریور ماه سال 1359 آغاز شد که در این راستا کتابی تحت عنوان از آژیر قرمز تا 40 سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر تألیف و این کتاب با شمارگان یک‌هزار نسخه و در قطع خشتی بزرگ چاپ شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به رونمایی از آثار گوناگون در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در این هفته از کتاب‌های عرصه حماسه و ایثار در استان بوشهر رونمایی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها