امام جمعه بوشهر تاکید کرد؛

لزوم آشنایی نسل‌های جدید با فرهنگ رزمندگان در دوران دفاع مقدس

«صفایی بوشهری» گفت: نسل‌های کنونی جامعه باید با فرهنگ رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند که هنرمندان و صدا و سیما در این عرصه نقش مهم و رسالت ویژه‌ای دارند.
کد خبر: ۴۷۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ - 23September 2021

لزوم آشنایی نسل‌های کنونی جامعه باید با فرهنگ رزمندگان در هشت سال دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امروز در مراسم رونمایی کتاب‌های دفاع مقدس در پیامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگری رزمندگان اظهار داشت: فداکاری و ایثار رزمندگان و شهدای گران‌قدر در همیشه تاریخ ماندگار است و هیچگاه فراموش نمی‌شود.

وی انتقال فرهنگ حماسه و ایثار را یکی از ضرورت‌ها دانست و گفت: نسل‌های کنونی جامعه باید با فرهنگ رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس آشنا شوند که هنرمندان و صدا و سیما در این عرصه نقش مهم و رسالت ویژه‌ای دارند.

امام جمعه بوشهر جایگاه این استان در عرصه حماسه و ایثار را مربوط به ادوار مختلف تاریخی دانست و تصریح کرد: استان بوشهر دارای سابقه 600 سال مبارزه با استعمار و متجاوزان است که در این راستا سرداران و رزمندگان مختلفی در تاریخ ثبت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به تنوع فرهنگی در ایران، عنوان کرد: شبکه‌های استانی مسئولیت حفظ این تنوع فرهنگی و گسترش آن را بر عهده دارند.

وی دفاع رسانه‌ای در برابر تهاجم فرهنگی دشمن، ایجاد فضای امید و نشاط، تولید برنامه‌های سرگرمی و آموزشی و ارائه افتخارات ملی را از دیگر وظایف صداوسیما عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار