نماینده ولی فقیه در سپاه بوشهر:

نباید اقتخاراتی که شهدا آفریدند زیر سوال برده شود

«دشتی» با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی برای جوانان ما سرمایه‌گذاری می‌کنند و این بسیار نگرانی بزرگی است، گفت: نباید اقتخاراتی که شهدا آفریدند زیر سوال برده شود که این همان نقشه دشمن است.
کد خبر: ۴۷۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱ - 23September 2021

نباید اقتخاراتی که شهدا آفریدند زیر سوال برده شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «حسین دشتی» نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در همایش تجلیل از سربازان نمونه استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا فلسفه سربازی در راه وطن را تشریح کرد و اظهار داشت: در همه جهان سربازان باید آمادگی حفظ وطن و از جان گذشتگی در راه وطن داشته باشند.

وی با بیان اینکه جدا شدن از خانواده در سربازی آمادگی نظامی، روحی، روانی و کمال شخصیت انسانی است، گفت: سربازی خدمت برای وطن است.

این مسئول افزود: در کل جهان دفاع وجود دارد اما دفاع از کشور ما مقدس است زیرا ما معتقدیم ما دفاع از ارزش ها و اعتقادات و باورها کرده‌ایم. پشتوانه آن دفاع از ولایت می دانیم و کرامت و شخصیت ما بخاطر دین است.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه کسانی از انسان های والا که از جنگ استقبال کردند جوانان بودند خاطرنشان کرد: روحیه نشاط و دفاع در جوانان قرار دارد. هدایت امور به بهترین وجه جوانان انجام می دهند.

وی بر تکریم سرباز در نیروهای مسلح تاکید کرد و تصریح کرد: باید شخصیت سربازان در درون نیروهای مسلح تثویت شود و آنها خود را خادم اسلام بدانند. 

دشتی به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه جوانان امروز اشاره کرد و گفت: جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس در برابر تهاجمات نظامی ایستادگی کردند اما امروز هجمه های فرهنگیبه گونه ای تحول پیدا کرده است که انگیزه ارزش مداری در آن ضعیف شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی برای جوانان ما سرمایه گذاری می کنند و این بسیار نگرانی بزرگی است عنوان داشت: نباید اقتخاراتی که شهدا آفریدند زیر سوال برده شود که این همان نقشه دشمنان است.

دشتی بر تقویت روحیه معنوی، اعتقادی، بصیرتی و دشمن شناسی جوانان برای تاثیرگذاری در جامعه تاکید کرد و خاطرنشان کرد: سربازان هم پیمانان ما هستند. زیباترین تصویر شهدای کربلا حضرت علی اکبر (ع) بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار