فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ارتش و سپاه در کنار هم مشغول حراست از مرز‌های کشورمان هستند

امیر «حیدری» گفت: امروز مانند دوران دفاع مقدس، ارتش و سپاه در کنار هم در مرز‌های کشورمان مشغول حراست و نگهبانی از مرز‌های میهن اسلامی هستند.
کد خبر: ۴۷۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹ - 23September 2021

ارتش و سپاه در کنار هم مشغول حراست از مرز‌های کشورمان هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در برنامه تا پای جان شبکه خوزستان اظهار داشت: دشمن بعثی عراق در ۳۱شهریور ماه به میهن اسلامی تجاوز کرد و به خیال خود می‌خواست چند روزه خود را به تهران برساند.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش در ابتدای جنگ با حماسه آفرینی و مقاومت خود موجب شد دشمن بعثی را زمین گیر کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیرو‌های ارتش و سپاه در کنار هم در دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند ادامه داد: ارتش و سپاه دو لشکر الهی هستند که تحت فرماندهی فرماندهی معظم کل قوا آماده دفاع از میهن اسلامی هستند.

امیر سرتیپ حیدری بیان کرد: امروز به مانند دوران دفاع مقدس، ارتش و سپاه در کنار هم در مرز‌های کشورمان مشغول حراست و نگهبانی از مرز‌های میهن اسلامی هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستورات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تحول در نیروی زمینی ارتش بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در حال ایجاد تحولات جدید و نو در نیروی زمینی ارتش هستیم.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به حضور نیروی زمینی ارتش در کمک رسانی و خدمت به مردم در شرایط مختلف از جمله سیل و زلزله گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا نیروی زمینی ارتش همراه مدافعان سلامت بوده و هست و با تمامی امکانات خود در جهت خدمت به مردم وارد شده است.

وی با اشاره به راه اندازی ۱۷بیمارستان صحرایی در کشور برای درمان بیماران کرونایی ادامه داد: از جمله ابتکارات و تلاش‌های نیروی زمینی ارتش استقرار یک بیمارستان ۱۰۰ تحتخوابی با تمامی امکانات و تجهیزات کامل در مدت یک هفته می‌باشد که با استفاده از توان و دانش متخصصان کشورمان انجام شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیت ۵۶بیمارستان نیرو‌های مسلح در کشور بیان کرد: از این تعداد ۲۸ بیمارستان متعلق به نیروی زمینی ارتش است

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها