رونمایی از ۵۰ اینفوگرافی سرداران شهید روحانی در قم

اینفوگرافی مربوط به ۵۰ سردار شهید روحانی در کشور، امروز در حاشیه همایش تجلیل از پیشکسوتان روحانی عرصه جهاد و مقاومت، در سالن مجتمع فرهنگی امین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه رونمایی شد.
کد خبر: ۴۷۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ - 23September 2021

رونمایی از ۵۰ اینفوگرافی سرداران شهید روحانی در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، اینفوگرافی مربوط به ۵۰ سردار شهید روحانی در کشور، همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، در حاشیه همایش تجلیل از پیشکسوتان روحانی عرصه جهاد و مقاومت در قم رونمایی شد.

آثار رونمایی شده مربوط به شهدای روحانی با سمت‌هایی همچون نماینده حضرت امام (ره) در سپاه، فرمانده قرارگاه عملیاتی، فرمانده لشکر، رییس عقیدتی سیاسی و فرمانده سپاه است که به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تولید شده است.

هر یک از تابلوهای اینفوگرافی مشتمل بر زندگینامه، خاطرات، وصیتنامه، نظر بزرگان و عنوان «درباره شهید» است.

در رونمایی از اینفوگرافی فرماندهان و سرداران شهید روحانی، آیت الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم به همراهی جمعی از یادگاران دفاع مقدس حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار