بازدید مدیر حوزه‌های علمیه از نمایشگاه سیر اسنادی شهدای روحانی در انقلاب و دفاع مقدس

آیت‌الله «اعرافی» مدیر حوزه های علمیه کشور امروز از نمایشگاه سیر اسنادی نقش شهدای روحانی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت در سالن مجتمع فرهنگی امین بازدید کرد.
کد خبر: ۴۷۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰ - 23September 2021

بازدید مدیر حوزه های علمیه از نمایشگاه سیر اسنادی شهدای روحانی در انقلاب و دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیت الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه های علمیه، در دومین روز از هفته دفاع مقدس و در حاشیه همایش تجلیل از پیشکسوتان روحانی انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، از نمایشگاه سیر اسنادی شهدای روحانی بازدید کرد.

نمایشگاه سیر اسنادی شهدای روحانی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت مشتمل بر ۹۰ تابلو است؛ ۵۰ تابلو مربوط به روحانیون شهید قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و ترور، دوران دفاع مقدس و فرماندهان جبهه مقاومت با محتوای زندگینامه، خاطرات، وصیتنامه و نظر بزرگان درباره شهداست و ۵۰ تابلوی دیگر نیز تصاویر اسنادی حضور شهدای روحانی در دفاع مقدس را نشان می‌دهد.

سیر نمایشگاهی مزبور مربوط به شهدای روحانی در سراسر کشور است که به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس طراحی و آماده سازی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم به همراهی جمعی از یادگاران دفاع مقدس از نمایشگاه سیر اسنادی نقش شهدای روحانی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت نیز در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار