امام جمعه اندیمشک:

انقلاب اسلامی ثابت کرد بدون وابستگی به بیگانگان نیز می‌توان مقتدر و با عزت بود

موسوی گفت: انقلاب اسلامی با حماسه دوران دفاع مقدس ثابت کرد بدون وابستگی به بیگانگان نیز می‌توان مقتدر و با عزت بود.
کد خبر: ۴۷۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵ - 23September 2021

انقلاب اسلامی ثابت کرد بدون وابستگی به بیگانگان نیز می توان مقتدر و با عزت بودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام سید «کمال موسوی» امام جمعه اندیمشک امروز در آیین غبارروبی گلزار شهدای اندیمشک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وجود و حیات شهدا برای کشور سبب امنیت و آرامش بود؛ آنها با شهادت شان راه کمال را پیمودند.

وی افزود: مطالعه تاریخ نشان می دهد حاکمان برای بقای حاکمیت خود بیشتر به بیگانگان وابسته می‌شدند تا بقای خود را حفظ کنند.

امام جمعه اندیمشک ادامه داد: انقلاب اسلامی این نوع تفکر را تغییر داد و با حماسه دوران دفاع مقدس ثابت کرد بدون وابستگی به بیگانگان نیز می توان مقتدر و با عزت بود.

حجت‌الاسلام موسوی بیان داشت: کشورهای شرق و غرب در دوران جنگ تحمیلی دشمن را تا بن دندان، مسلح کردند تا علیه ایران اسلامی وارد عمل شوند.

وی متذکر شد: امام خمینی (ره) بدون هیچ وابستگی به شرق و غرب و با همراهی بسیار ستودنی مردم در مقابل ابرقدرت‌ها قد علم کرد و با عزت و افتخار پیروز واقعی نبرد حق علیه باطل شد.

در این آیین مسوولان و مدیران دستگاه‌های مختلف اندیمشک ضمن بیعت با شهدای والامقام، با غبارروبی و گل افشانی گلزار شهدا، یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند. شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان بیش از یک هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها