۱۳ کتاب خاطرات رزمندگان روحانی سراسر کشور رونمایی شد

آیین رونمایی از ۱۳ عنوان جدید کتاب خاطرات رزمندگان روحانی دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس در قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹ - 23September 2021

رونمایی از ۱۳ عنوان کتاب خاطرات رزمندگان روحانی سراسر کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین رونمایی از ۱۳ عنوان جدید از مجموعه کتب «کاشفان حقیقت تفقه» ویژه خاطرات رزمندگان روحانی، امروز در حاشیه همایش تجلیل از پیشکسوتان روحانی انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم برگزار شد.

مجموعه فوق از جلد ۵۸ تا جلد ۶۸ مجموعه کاشفان حقیقت تفقه و مشتمل بر خاطرات رزمندگان روحانی سراسر کشور از جریان دفاع مقدس و حماسه جبهه مقاومت به همراه مجموعه دو جلدی دانشنامه شهدای روحانی کشور است.

مجموعه کتب کاشفان حقیقت تفقه به همت سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس آماده شده و جلد اول تا جلد ۵۷ این مجموعه، پیش از این در همایش ملی پرچمداران انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت رونمایی شده است.

رونمایی از ۱۳ عنوان کتاب خاطرات رزمندگان روحانی، با حضور آیت الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار