امیر پوردستان در همایش تجلیل از ورزشکاران نزاجا:

هر تهدیدکننده‌ای را از کرده خود پشیمان می‌کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به رصد هرگونه تهدید توسط نیروهای مسلح کشور گفت: ما یقینا در برابر دشمن غافلگیر نخواهیم شد، و هر تهدیدکننده‌ای را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ - 09June 2015

هر تهدیدکننده‌ای را از کرده خود پشیمان می‌کنیم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، صبح امروز در همایش تجلیل از ورزشکاران این نیرو که در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: ثبات و اقتداری که امروز در کشور ما وجود دارد به لطف ولایتمداری ملت و نیروهای مسلح بوده؛ و همین موضوع همچون سدی محکم در برابر تهاجمات دشمنان است.

وی در ادامه گفت: آمریکا پس از 11 سپتامبر فقط برای اشغال افغانستان و تصرف عراق وارد منطقه نشده بود، چراکه حضور 200 هزار نیرو در منطقه مشخصا برای ورود به ایران پیشبینی شده بود، اما چون مؤلفههای قدرت همچون رهبری فرهیخته، ملت ولایتمدار و نیروهای مسلح پا در رکاب حضوری فعال در عرصه داشتند، دشمن جرئت حمله به ایران را پیدا نکردند.

فرمانده نزاجا افزود: هدف آمریکا از انتقال گسترده نیروی نظامی و انواع ناوهای جنگی در آن دوره به منطقه خلیج فارس این بود که با استراتژی عملیات بدون تماس، کشور ما را تحت تأثیر قرار داده و ما را وادار به تسلیم کند؛ زیرا در تاریخ حملات آمریکا به برخی کشورها این جریان دیده شده است.

وی ادامه داد: آمریکا و همپیمانانش که استراتژیهای مختلفی را برای مقابله با ایران اسلامی اتخاذ کرده، و از آن نتیجهای نگرفتند، امروز با استراتژی مذهب علیه مذهب وارد عرصه شدهاند. امروز داعش، جبهه النصره و بوکوحرام به نیابت از استکبار جهانی با مسلمانان جهان میجنگند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با تأکید بر اینکه امروز همه کشور باید آماده شوند، افزود: البته نیروهای مسلح در خط مقدم هستند و باید همواره آماده مقابله با دشمنان نظام باشند.

امیر پوردستان تصریح کرد: نیروهای مسلح ما همواره تهدیدات را رصد کرده و متناسب با آن، ظرفیتهای دفاعی لازم را جهت مقابله با تهدید ایجاد میکنند؛ لذا ما یقینا در برابر دشمن غافلگیر نخواهیم شد، و هر تهدیدکنندهای را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.

وی افزود: نیروی زمینی یک نیروی انسانمحور است که همواره برای مقابله با بحرانهای مختلف در جای جای کشور، حضوری مؤثر دارد؛ مثلا چندی پیش که از استان مازندران جهت مقابله با آتشسوزی قسمتی از جنگلها از ما درخواست کمک شد به سرعت از ظرفیتهای انسانی و بالگردی نزاجا جهت اطفای حریق استفاده کردیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه خطاب به ورزشکاران این نیرو گفت: ما بهعنوان یک هدف به ورزش نگاه نمیکنیم، بلکه ورزش را وسیلهای میدانیم که با آن راحتتر به مقصد میرسیم، و برای توسعه ورزش در نزاجا تدابیر ویژهای اندیشیده شده است.

این مراسم با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشور برگزار شد، و در پایان آن از یکصد نفر از ورزشکاران وظیفه و پایور نیروی زمینی که تعداد قابل توجهی از آنها در مسابقات کشوری صاحب مقام شدهاند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار