نماینده آیت‌الله سیستانی:

تسلیحات قدرتمند ایران نتیجه تلاش نخبگان کشور است

حجت‌الاسلام «شهرستانی» گفت: کشور ما در بخش تسلیحات قدرتمند است و این قدرت نتیجه تلاش نخبگان کشور است.
کد خبر: ۴۷۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱ - 23September 2021

تسلیحات قدرتمند نتیجه تلاش نخبگان کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «سید جواد شهرستانی»، امروز در دیدار سردار «صادق موحدی کیا» فرمانده تیپ مکانیزه ۲۰ رمضان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در قم برگزار شد، با اشاره به اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حفظ نظام اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اگر خدای ناکرده روزی نظام اسلامی آسیب ببیند، همه آسیب می‌بینند و باید دست به دست هم بدهیم از آن محافظت کنیم.

حجت‌الاسلام شهرستانی خاطرنشان کرد: اگر به استعداد‌ها و ظرفیت‌ها بی‌توجه باشیم، موجب وابستگی می‌شود، ما جوانان با استعدادی داریم که برای تحصیل به کشور‌های خارج می‌روند و با اخذ مدرک، به خدمت در مراکز علمی جهان می‌پردازند.

وی با اشاره به لزوم استفاده از فرصت ها، گفت: فرصت‌ها همیشه می‌آیند و می‌روند و خردمند و پیروز کسی است که از این فرصت‌ها استفاده کند، سپاه پاسداران امروز از حیث دفاعی و تسلیحات نظامی قدرت خوبی دارد و همه این توانایی‌ها به برکت مجاهدت این جوانان انقلابی است.

نماینده آیت‌الله سیستانی با اشاره به اینکه کشور در بخش تسلیحات قدرتمند است و این قدرت نتیجه تلاش نخبگان کشور است، افزود: باید همواره جنبه‌های مثبت تکنولوژی مدنظر قرار گیرد، همان گونه که تکنولوژی به آرمان‌های ما لطمه‌هایی می‌زند، تبعات مثبتی نیز برای ما دارد که باید از این آثار بهره برداری شود.

شهرستانی گفت: در برهه و زمان حساسی به سر می‌بریم، چراکه دشمن به طرق و اشکال مختلف در حال توطئه و نقشه کشیدن علیه دنیای اسلام است تا بر آن تسط یابد. در چنین برهه‌ای لازم است با کنار گذاشتن تفاوت‌ها و اختلاف‌ها با تأکید بر مشترکات در برابر آن‌ها مقاومت کنیم.

وی با بیان اینکه گاهی پرسیده می‌شود تخصص مهم‌تر است یا تعهد خاطرنشان ساخت: هم تعهد مهم است و هم تخصص و آنچه از این دو مهم‌تر است مدیریت است که اگر مدیریت نباشد، مشکلات حل نخواهد شد.

نماینده آیت‌الله سیستانی خاطر نشان ساخت: در طی این چهل سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد در جهات مختلفی پیشرفت‌های خوبی داشته ایم از جمله در زمینه نظامی به برکت دفاع مقدس و تجربه‌های آن و همچنین در زمینه طبابت، ولی در برخی عرصه‌ها به خاطر نبود یک مدیریت قوی و کارآمد ضعف داریم.

وی افزود: همه ما باید دقت کنیم که در هرجایگاهی که قرار داریم باید ببینیم که چه وظایف و رسالت‌هایی به عهده داریم و آن وظیفه را به نحو احسن انجام دهیم و در این راه تنها در پی کسب رضایت الهی باشیم و کاری به این جناح و آن جناح نداشته باشیم.

سردار مهدوی کیا و هیات همراه در حاشیه این دیدار از موزه امام علی (ع) موزه آثار اهدایی به حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی که به همت وی راه‌اندازی شده است، بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار