با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده صورت گرفت؛

برگزاری همایش تجلیل از زنان ایثارگر خوزستانی در اهواز

در مراسمی که با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد، با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و توسط سردار مرادحاجتی و دیگر مدعوین از 41 بانوی ایثارگر خوزستانی تجلیل شد.
کد خبر: ۴۷۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳ - 23September 2021

برگزاری همایش تجلیل از زنان ایثارگر خوزستانی در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز در همایش تجلیل از زنان ایثارگر خوزستانی که در قرارگاه جنوب غرب کربلا برگزار شد، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس همین بانوان بودند که اجازه ندادند دشمن، نقشه‌های خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی عملی کند.

وی افزود: بانوان سرزمین ما با الگو گرفتن از حضرت سیدالشهدا (ع) همواره دوشادوش مردان خود پای این نظام و انقلاب نشسته اند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان داشت: در حال حاضر دختران و بانوان ما در جبهه جنگ نرم مشغول تلاش و فعالیت هستند.

خزعلی با اشاره به برنامه‌های معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: از جمله برنامه‌هایی که در دستور کار قرار دادیم تلاش برای کارآفرینی بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار و ترویج فرهنگ زندگی ایرانی - اسلامی است.

در پایان این مراسم که با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد، با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و توسط سردار مرادحاجتی و دیگر مدعوین از 41 بانوی ایثارگر خوزستانی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار