امام جمعه لنده:

دفاع مقدس مهم‌ترین دستاورد گام اول انقلاب اسلامی بود

حجت‌الاسلام «محمودی‌اصل» دفاع مقدس را مهم‌ترین دستاورد گام اول انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: باید با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس در راستای اجرایی‌کردن گام دوم انقلاب گام برداریم.
کد خبر: ۴۷۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ - 24September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدهدایت محمودی‌اصل» امام جمعه لنده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس مهم‌ترین دستاورد گام اول انقلاب بود و برای جمهوری اسلامی ایران برکات ارزشمندی را به همراه داشت.

وی با تأکید بر اینکه باید با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس در راستای اجرایی‌کردن گام دوم انقلاب گام برداریم، افزود: دشمنان به دنبال تحریف دفاع مقدس، کوچک شمردن کار بزرگ رزمندگان اسلام و تحریف فرهنگ شهادت‌طلبی هستند که خانواده‌ها باید برای مقابله با این شبهات هوشیار باشند.

امام جمعه لنده با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید، گفت: آموزش‌ها در دوران کرونا از طریق مجازی دنبال شده و امیدواریم شرایط در چند ماه آینده مساعد شده و زمینه حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس فراهم شود.

محمودی‌اصل به اربعین حسینی اشاره داشت و بیان کرد: امسال چالش کرونا، سبب کاهش جمعیت برای پیاده‌روی اربعین شد اما مردم عراق با حضور باشکوه خود این مسیر نورانی و این حرکت معنوی را اجرایی کردند و همه ما نیز در کشور باید این مراسم معنوی را با محوریت فضای مجازی و حقیقی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار