مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی:

فداکاری‌های جامعه زنان در دفاع مقدس فراموش‌نشدنی است

«طهماسبی» گفت: ملت ایران هیچ‌گاه فداکاری‌ها و صبر زنان غیوری که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن نقش تأثیرگذاری را ایفا کردند، فراموش نخواهد کرد.
کد خبر: ۴۷۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ - 24September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «سیده طاهره طهماسبی» مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی در حاشیه حضور در منزل «سمیه موسایی» بانوی جانباز 60 درصد مشهدی و دیدار صمیمانه با این همسر شهید، اظهار داشت: مردم ایران هیچ‌گاه رشادت‌ها، فداکاری‌ها، صبر و استقامت شهدای گران‌قدر، ایثارگران و آزادگان را فراموش نخواهد کرد؛ به ویژه زنان غیوری که هم‌صدا و همراه با دلاورمردان جامعه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن چه در عمل به تعهدات طاقت‌فرسای مادری و همسری و چه در فعالیت‌های نظامی، پشتیبانی و تدارکاتی حضور پررنگی داشتند و نقش تأثیرگذاری را ایفا کردند.

وی افزود: دفاع مقدس منحصر در یک مقطع زمانی هشت‌ساله و مربوط به بخش از گذشته تاریخی تقویم انقلاب اسلامی نیست بلکه به عنوان یک دوره تاریخی بی‌نظیری، ارزش‌های نابی را شکل داده که در چشم‌انداز تعالی جامعه ما ماندگار شده است. حقیقت آن است که دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا از طریق جنگی ناجوانمردانه و نابرابر، به انقلاب، ملت و کشور ما ضربه بزند اما زنان و مردانی از این سرزمین که امروزه به عنوان پیشکسوتان و جامعه ایثارگران از آن‌ها یاد می‌شود، به رسالت ملی و تکلیف شرعی خود عمل کردند و کشور را در سایه جانفشانی های خود محفوظ نگاه داشتند.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی در انتها ابراز امیدواری کرد: اگرچه ایثارگری‌های مادران و همسران شهدا به یقین هیچگاه قابل جبران نیست اما از خداوند متعال می‌خواهیم که ما را در مسیر انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه و پاسداشت دستاوردهای حاصل از عرصه‌های جهاد و عزت و شرف یاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار