امام جمعه پلدختر:

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت بسیجیان است

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و دلاور مردی‌های رزمندگان و بسیجیان است. همیشه این افتخار و حماسه را باید زنده نگه‌داری
کد خبر: ۴۷۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ - 24September 2021

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت بسیجیان  است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» امام جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  این شهر، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و دلاور مردی‌های رزمندگان و بسیجیان می‌باشد که همیشه این افتخار و حماسه را باید زنده نگه‌داریم. از عملکرد خود در جنگ ۸ ساله پشیمان نیستیم، جمله «خرمشهر خدا آزاد کرد» این‌ها کلیدواژه‌های مقدسی هستند که در تاریخ انقلاب ثبت‌شده است.

امام‌جمعه پلدختر با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مدال‌ آوران پارالمپیک، عنوان کرد: سجده‌های شکر و اقامه نماز، تکریم مادر شهید توسط والیبالیست، هدیه کردن هدیه ورزشکار به شهدا، عدم آمادگی به رقابت با ورزشکاران صهیونیست درصحنه‌های ورزشی سرشار از معنویت و انقلابی است که نشان از کاربردی بودن ورزش ما را می‌دهد. عمق نگاه رهبری به ورزش چراغ راه برای مسئولین می‌باشد تا در مناطق محروم کشور این نقشه راه منجر به شناسایی استعدادهای جوان و گمنام شود که با حضور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی می‌کنند.

موسوی گفت: بعد از سیلاب سال ۹۸ زیرساخت‌های ورزشی پلدختر تخریب شد، اقدامات خوبی انجام‌شده ولی ایده آل نیست، از وزیر ورزش دولت سیزدهم این انتظار راداریم به رفع مشکلات ورزشی شهرستان توجه ویژه شود.

امام‌جمعه پلدختر با اشاره به عضویت دائم سازمان شانگهای، بیان کرد: دولت یازدهم و دوازدهم تلاش‌هایی برای عضویت کرد، به خاطر نگاه دولت ویژه برجامی بود که موفق نشد ولی امروز با دولت سیزدهم این اتفاقات خوب‌رخ داد که باعث ناراحتی آمریکا، صهیونیست‌ها، اروپایی‌ها و برخی کشورهای منطقه شد حتی آمریکا، کشورهای تاجیکستان و قرقیزستان تسلیم‌شده استکبار قصد ایجاد موانع در عضویت ایران به شانگهای داشتند ولی در پایان با اجماع اعضا ایران بااقتدار و عظمت به عضویت دائمی سازمان درآمد.

وی با اشاره به گمانه‌زنی‌های گزینه‌های احتمالی استانداری لرستان در فضای مجازی، بیان کرد: هیچ‌کدام از اخبار مورد تائید نیستند و مردم لرستان در ۴۲ سال عمر انقلاب پای ولایت و ارزش‌ها هستند و امروز انتظار مردم استان از آیت‌الله رئیسی، تحقق خدمت شایسته است. استاندار انتخابی دولت سیزدهم در لرستان بایستی کار بلد، باتجربه، انقلابی و جهادی باشد، توسعه لرستان و احیای کارخانه‌های نیمه‌کاره یا تعطیل‌شده و تقویت بخش کشاورزی را در اولویت کاری و برنامه‌ای خود قرار دهد.

وی گفت: مطالبه چهار سال مردم رنج‌دیده و محروم لرستان از دولت، تحول وجهش است به‌طوری‌که لرستان بایستی به قطب توسعه‌ای تبدیل شود و این کمترین انتظار مردم از خدمتگزاران مردمی می‌باشد.

امام‌جمعه پلدختر با اشاره به ویژگی‌های فرماندار انتخابی دولت سیزدهم، افزود: فرماندار بایستی فردی انقلابی، جهادی و کارآمد باشد و در نماز جمعه حضور پیدا کند، چون مردم از روزمرگی خسته شده‌اند و از دولت انتظار تحول بنیادین در اقتصاد و معیشت دارند.

وی با قدردانی از دستگاه‌های اداری خدمات رسان، آب، برق و مخابرات، بیان کرد: با توجه به عمق محرومیت در شهرستان نیازمند توجه و فعالیت‌های بیشتر در این حوزه‌ها می‌باشیم. از مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان انتظار داریم مشکل مخابراتی روستاهای کیان‌آباد، مورانی، تیمورآباد و بخشی از شهر سراب حمام که همچنان قطع بود وصل شوند زیرا با توجه به بازگشایی مدارس و شروع برنامه آموزشی شاد تسریع در رفع مشکلات ضرورت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار