فرمانده نیروی دریایی سپاه:

شناورهای سپاه به دست دانشمندان جوان و انقلابی کشور ساخته شده است

دریادار تنگسیری گفت: شناورهای سازمان رزم نیروی دریایی سپاه، تولید داخل است و به دست دانشمندان جوان و انقلابی ساخته شده است.
کد خبر: ۴۷۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ - 24September 2021

شناورهای سپاه بدست دانشمندان جوان و انقلابی کشور ساخته شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان خاطراتی از ایام دفاع مقدس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در برنامه زنده تلویزیونی «قافله عشق» که شب گذشته بر عرشه ناو سردار شهید حاج عبدالله رودکی در تنگه استراتژیک هرمز برگزار شد، اظهار داشت: به برکت خون شهدا و هدایت‌های داعیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حوزه ساخت و تولید تجهیزات دفاعی- رزمی، خاصه شناور‌های رزمی عملیاتی به خود کفایی رسیده ایم.

وی افزود: در آینده خبر‌های خوشی از این خودباوری‌ها و تلاش‌های جهادی جوانان غیور و انقلابی در زمینه ساخت شناور‌های پیشرفته خواهید شنید.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه امروز همه شناور‌ها با توان و ظرفیت داخلی، تولید و ساخته می‌شوند، افزود: موشک و سلاح‌های بکارگیری شده در این شناور‌ها نیز کاملا ایرانی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناور‌هایی که در سال گذشته به نیروی دریایی سپاه ملحق شدند تمام مراحل ساخت اعم از طراحی، نصب تجهیزات و تولید آن‌ها در کشور و در شرایط تحریمی انجام شده است و این تحریم‌ها باعث شد نگاه ما به داخل کشور باشد که با اتکا و اعتماد به ظرفیت داخل توانستیم تحریم‌های ظالمانه را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها