مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

روحانیت با تبعیت از ولایت فقیه در همه عرصه‌ها حضوری فعال دارد

حجت‌الاسلام «رعایتی» گفت: روحانیت با تبعیت از ولایت فقیه در همه عرصه‌ها حضوری فعال دارد و برای رفع مشکلات آماده است.
کد خبر: ۴۷۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹ - 24September 2021

روحانیت با تبعیت از ولایت فقیه در همه عرصه‌ها حضوری فعال داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا عصر امروز در یادواره شهدای روحانی شهرستان ساری که در محل نمایشگاه «مامقتدریم» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد. ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، و همچنین تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم در چهار دهه انقلاب اسلامی شاهد عزت و سربلندی انقلاب بودند. نتیجه انقلاب ولایی و نتیجه تبعیت از رهبری حکیم و ولایت فقیه، چیزی جز عزت و سربلندی نیست، اما گاهی اوقات خواسته و یا ناخواسته برخی در لباس روحانیت مشکلاتی ایجاد می‌کنند که برخی‌ها هم با دیدن آن‌ها فکر می‌کنند، روحانیت به مردم خدمت نکرده است.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به قرآن کریم که خدای متعال عزت را به پیامبر (ص) و مومنین داده است، ادامه داد: هرجا علمای عامل عالم مطیع خدای متعال و پیامبر (ص) بودند، هیچ مشکلی بوجود نیامد. خرمشهر سه بار در طول تاریخ سقوط کرد یکی در دوران دولت عثمانی و محمد شاه، یکی هم در دوره ناصرالدین شاه و در اخر هم دوره صدام دست نشانده استکبار بود.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه قدرت‌های دنیا می‌گفتند ایران نمی‌تواند خرمشهر را فتح کند، خاطرنشان کرد: با فرمان امام راحل، در سوم خرداد خرمشهر آزاد شد و هزاران نفر از دشمن بعثی هم اسیر شدند. سید صدرالدرین عاملی در لبنان، بپا خواست و نگذاشت شیعیان برده استعمار فرانسه باشند.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه در لبنان هر مشکلی پیش می‌آید مردم به روحانی عامل رجوع می‌کنند نه به وابستگان غرب، خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس، علما پیشقراول و در میدان نبرد با دشمن جز اولین نفر‌ها بودند. روحانیت با تبعیت از ولایت فقیه در همه عرصه‌ها حضوری فعال دارد و برای رفع مشکلات پای کار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار