فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی:

امروز تجارب ارزشمند دفاع مقدس چشمان دشمن را کور کرده است

«زارعی تبار» با بیان اینکه ایران اسلامی قدرت بین‌المللی در دنیا است گفت: امروز به واسطه تجارب ارزشمند دفاع مقدس موشک‌های نقطه زن و شهرک‌های موشکی چشمان دشمن را کور کرده است که همه اینها ناشی از تاکتیک مقاومت است.
کد خبر: ۴۷۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱ - 24September 2021

امروز به واسطه تجارب ارزشمند دفاع مقدس چشمان دشمن را کور کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی تبار» فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی، در مراسم یادواره ۱۵ شهید روستاهای چهله و کلل با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج عزت و دشمنان در ذلت هستند، اظهارداشت: هیمنه آمریکای جنایتکار در جهان شکسته شده و آنها شبانه از منطقه فرار می‌کنند.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس همه آمده بودند تا نظام نوپا ما را ساقط کنند ولی با رهبری داهیانه امام امت تمام نقشه‌های آنها نقش بر آب شد گفت: در این جنگ نابرابر یک وجب از خاک ایران کم نشد بلکه در کنار ارتش منظم و مقتدر یک ارتش جدید بنام سپاه پاسداران تشکیل دادیم.  انقلاب نوپای ما تازه پیروز شده بود و آنها فکر می‌کردند نیروهای مسلح ما در تضعیف هستند و انقلاب ما در هیچ جای دنیا طرفدار ندارند و از طرفی تمامی قدرت‌های غرب و شرق حامی نیروهای بعثی بودند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی تصریح کرد: امروز صدام، شوری و آمریکا دچار چه سرنوشتی شدند و در کجا قرار دارند و جمهوری اسلامی ایران از چه اقتداری برخوردار است. هیمنه آمریکا در جهان شکسته شده ما امروز با آمریکای خطرناک مواجه نیستیم بلکه با آمریکای افسرده مواجه هستیم و شاهد افول ابهت ابرقدرت هستیم.

وی در پایان گفت: علی رغم همه مشکلات و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در اوج عزت و دشمنان در ذلت هستند. امروز به واسطه تجارب ارزشمند دفاع مقدس موشک‌های نقطه زن و شهرک‌های موشکی چشمان دشمن را کور کرده است که همه اینها ناشی از تاکتیک مقاومت است. این موفقیت‌ها و مجاهدتها به برکت خون پاک شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار