حماس در واکنش به گفتگوی محمود عباس و گانتز؛

تعامل تشکیلات خودگردان با اسرائیل مشوق عادی سازی روابط است

سخنگوی حماس می گوید رفتاری که تشکیلات خودگردان در تعامل با تل آویو در پیش گرفته، باعث تشویق برخی رژیم های عربی منطقه برای عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل می شود.
کد خبر: ۴۷۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳ - 24September 2021

تعامل تشکیلات خودگردان با اسرائیل مشوّق عادی سازی روابط استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از المیادین، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نسبت به تلاش تشکیلات خودگردان برای تحکیم روابط با رژیم صهیونیستی اظهار تأسف کرد.

حازم قاسم در واکنش به دیدار برخی مقامات تشکیلات خودگردان به ریاست محمود عباس با وزرا و اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی تأکید کرد که این رفتار مسئولان تشکیلات، غیرقابل پذیرش و مخالف با خواست حقیقی ملت فلسطین و مبارزات ملی این کشور علیه اشغالگری رژیم اسرائیل است.

وی در ادامه توضیح داد: «رفتاری که تشکیلات خودگردان در تعامل نزدیک با تل آویو در پیش گرفته، باعث تشویق هرچه بیشتر برخی رژیم‌های عربی منطقه برای عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل می‌شود».

پیش‌تر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان، به منظور بررسی روابط دوجانبه و تلاش برای بهبود همکاری‌های امنیتی و اقتصادی با وزیر جنگ رژیم اسرائیل دیدار کرده بود؛ امری که موجب برانگیخته شدن خشم عموم مردم فلسطین و واکنش جدی گروه‌های فلسطینی به آن شده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها