فعال شبکه اجتماعی در حوزه شهدا:

نگذاریم غبار‌های فراموشی روی خاطرات شهدا را بگیرد

«ذوالفقاری» با بیان اینکه مسیر این شهدا را باید ادامه داد و نگذاریم غبار‌های فراموشی روی خاطرات شهدا را بگیرد گفت: یاد شهیدان نباید در جامعه‌ی ما از ذهنیت‌ ها خارج شود.
کد خبر: ۴۷۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ - 25September 2021
نگذاریم غبار‌های فراموشی روی خاطرات شهدا را بگیرد«حجت ذوالفقاری» از فعالان شبکه اجتماعی در حوزه شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس مردانی رفتند تاکار حسینی خود را تمام کنند و اکنون وظیفه و تکلیف ما است که کاری زینبی انجام دهیم. یاد و نام این شهدا را باید زنده نگه داریم.
 
وی با بیان اینکه مسیر این شهدا را باید ادامه داد و نگذاریم غبار‌های فراموشی روی خاطرات شهدا را بگیرد گفت: یاد شهیدان نباید در جامعه‌ی ما از ذهنیت‌ ها خارج شود.
 
ذوالفقاری فعالیت خود در کانال‌های مجازی میثاق با شهدا به عنوان یک جوان انقلابی را تشریح کرد و افزود: مسیر شهدا مسیری الهی است که سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.
 
وی با اشاره به نظریه «فوکویاما ژاپنی» در زمینه شیعه اشاره و خاطرنشان کرد: جنگ‌های نرم که دشمنان داخلی و خارجی همیشه بر پیکره این نظام و اعتقاد جوانان شیعه که مکتب آنان برگرفته از عاشورا است وارد کرده‌اند شبیخون‌های فرهنگی است. وقتی نهضت حسینی باشد قاسم‌ها از هم برای جرعه‌ای از «احلی من العسل» سبقت می‌گیرند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها