مراسم خاکسپاری نوجوان فداکار خوزستانی در ایذه برگزار می‌شود

مراسم تشییع و خاکسپاری «علی لندی» نوجوان فداکار خوزستانی عصر امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در ایذه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ - 25September 2021

مراسم خاکسپاری نوجوان فداکار خوزستانی در ایذه برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم تشییع و خاکسپاری «علی لندی» نوجوان فداکار ایذه‌ای عصر امروز (شنبه) با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار می‌شود.

مراسم تشییع این نوجوان فداکار که روز گذشته پس از تشییع در اصفهان به استان خوزستان و زادگاهش ایذه انتقال یافت ساعت ۱۶ در شهر ایذه برگزار می‌شود و پیکر پاکش در روستای بلوطک لندی خاکسپاری خواهد شد. نوجوانی که با رشادت و ایثارش جان یک مادر و خواهر شهید را در دل آتش نجات داد و مورد توجه همه مسئولین و افکار عمومی قرار گرفت.

«علی لندی» نوجوان ۱۵ ساله‌، روز ۱۸ شهریورماه در یک حادثه آتش‌سوزی برای نجات جان دو زن سالمند به دل آتش زد و دچار سوختگی شدید شد. این نوجوان فداکار پس از انتقال به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان انتقال یافت. در این مدت با دستور وزیر کشور روند درمانی و رسیدگی به این نوجوان پیگیری شد اما در نهایت بامداد جمعه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار