استاندار كرمانشاه:

فرهنگ دفاع مقدس گنجیه‌ای از ارزش‌ها و هنجارهاست

«بازوند» گفت: بهره‌مندی از فرهنگ دفاع مقدس به‌عنوان گنجیه‌ای از ارزش‌ها و هنجارها که ناشی از خون ۲۲۵ هزار شهید است، می‌تواند در بسیاری از برهه‌های زمانی، در حل مشکلات به ما کمک کنند.
کد خبر: ۴۷۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ - 25September 2021

فرهنگ دفاع مقدس گنجیه و مخزنی از ارزش ها استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه، امروز (شنبه) در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه «صنایع شیمیایی» شهر کرمانشاه برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: استان کرمانشاه ۸۲۰ شهید دانش‌آموز و ۱۸۲ معلم شهید در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است که جا دارد یاد و خاطره آن‌ها را گرامی بداریم.

وی افزود: دفاع مقدس، مخزنی از ارزش‌ها مانند اعتماد به نفس، عزت نفس، خودباروی، ایثار، ازخودگذشتکی و مهین‌دوستی است و بهره‌مندی از فرهنگ دفاع مقدس به‌عنوان گنجیه‌ای از ارزش‌ها و هنجارها که ناشی از خون ۲۲۵ هزار شهید است، می‌تواند در بسیاری از برهه‌های زمانی، در حل مشکلات به ما کمک کنند.

استاندار کرمانشاه، آغاز سال تعلیم و تربیت را به همه معلمان و دانش‌آموزان تبریک گفت و تصریح کرد: سلامتی را در اولویت برنامه‌ها قرار داده‌ایم؛ زیرا سلامت بزرگترین سرمایه هر فرد است.

وی با بیان اینکه اگر دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنیم، وارد پیک ششم کرونا خواهیم شد، گفت: واقعیت این است که معلوم نیست کرونا تا چه مدت‌زمان دیگر با ما هست؛ بنابراین باید رفتار و زندگی با آن را یاد بگیریم و نکات بهداشتی را رعایت کنیم تا کمتر از آن آسیب ببینیم.

بازوند با تقدیر از کادر درمان استان کرمانشاه در مقابله با کرونا، از تلاش همه معلمان کرمانشاهی که در شرایط سخت کرونایی دچار زحمات زیادی برای تدریس دانش آموزان شدند نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار