مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

دانش آموزان با کسب علم در جهت اعتلای ایران گام بردارند

«پورحسن» گفت: تلاش، کوشش و مشارکت فعال و هوشمندانه دانش‌آموزان عزیز تحت هدایت و مجاهدت معلمان و مربیان فرهیخته بیش از پیش لازم و ضروری است تا با کسب علم بتوانید در جهت بالندگی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارید.
کد خبر: ۴۸۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ - 25September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «عباس پورحسن» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با نواختن زنگ «ایثار و مقاومت» در مدرسه ابتدایی فدک تبریز، اظهار داشت:  بی‌تردید شکوفایی یک ملت در سایه‌ خرد، علم و یادگیری محقق می‌شود. تفکر و تعقل، پیش زمینه یادگیری است به گونه‌ای که پیامبر اسلام (ص) ساعتی تفکر را از 70 سال عبادت برتر می‌داند؛ پس برای فکر کردن و آموختن همواره و در همه زمان باید تلاش کرد.

پورحسن دانش‌آموزان را امیدان آینده امت اسلام و پیشتازان و پیشگامان گام دوم انقلاب خطاب کرد و گفت: در حالی سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود که در آستانه اربعین حسینی و ایام هفته دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم. این تقارن پرخیر و برکت یادآور پیروزی‌های غرورانگیز لشکر اسلام در دفاع مقدس است. استمرار انقلاب متأثر از خون شهدا و رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای است، بزرگ‌ترین وظیفه ما در این ایام، حفظ و نگهداری از ارزش‌ها و تداوم راه شهیدان و وفاداری به آرمان‌های آن‌هاست.

وی افزود: امروز دشمنان و صاحبان قدرت‌های پوشالی با جنگ اقتصادی، درصدد آشفته کردن کشور و از بین بردن ارزش‌ها و آرامش و امنیتی هستند که حاصل خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است، لذا هوشیاری و بصیرت شما دانش آموزان بیش از پیش احساس می‌شود تا با کسب علم و دانش و توانمندسازی خود برای حفاظت، توسعه، سازندگی و آبادانی کشور سعی و اهتمام ویژه‌ای داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها