پیام نیروی انتظامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی؛

آموزش و پرورش عامل مولد سرمایه‌های ارزشمند انسانی است

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۸۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ - 25September 2021

پیام نیروی انتظامی به مناسبت آغاز سال تحصیلیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان از دیرباز در فرهنگ غنی دینی و ملی ما واجد والاترین جایگاه بوده و در جهان معاصر هم آموزش و پرورش به‌عنوان عامل مولد سرمایه‌های ارزشمند انسانی و محور توسعه پایدار تلقی شده و از نقشی کم نظیر در رشد و پیشرفت همه‌جانبه جوامع برخوردار می‌باشد.

امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که قدرت پیش برندگی، سربلندی ملی، ثبات اقتصادی و رفاه اجتماعی در دست مللی که بر مسند دانش و آگاهی تکیه کرده اند، قرار گرفته و در این عرصه رقابت، ملت بزرگ ایران در سایه سار برخورداری از نیرو‌های جوان و با انگیزه و نخبه در مسیر رشد و تعالی می‌باشد.

براین باوریم که مراکز آموزشی، نخستین مکان ترویج دانش، معرفت و مهم‌ترین پایگاه جامعه پذیری و اجتماعی شدن نسل آینده ساز است و بار دیگر خداوند را شاکریم که آن نهال نوپای روز‌های نخست انقلاب به چنان درخت تنومند و پرثمری بدل گشته که قدرت‌های سلطه گر جهان توان وارد ساختن خدشه به بدنه مقدس آن را ندارند و حال وظیفه حراست از این شجره طیبه بر عهده تک تک دانش آموزان و آتیه سازان است.

رهبر فرزانه انقلاب نیز آینده کشور را در گرو تلاش امروز آموزش و پرورش و سایر نهاد‌های آموزشی و دانشگاهی دانسته و همواره همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها را به همکاری با این نهاد‌های اثرگذار دعوت نموده اند.

در بخش پایانی پیام نیروی انتظامی در پی آغاز سال تحصیلی آمده است؛ فــرصت را غنیمت شمـرده، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را به اساتید، معلمان، مربیان و خانواده فرهیخته و زحمتکش آموزش و پرورش که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی عالم، خلاق و پایبند به ارزش‌ها و اخلاق حسنه، گام‌های مؤثری بر می‌دارند، تقدیم و برای تلاشگران و دلسوزان نظام آموزشی کشور، دانش آموزان و دانشجویان عزیز، موفقیت روز افزون آرزومندیم و اعلام می‌داریم با استعانت از خداوند متعال و در سایه همکاری و مشارکت مردم خوب، همچون همیشه در برقراری نظم و امنیت اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار