مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان:

«دفاع از حرم» ادامه راه دفاع مقدس است

«داراب‌زاده» گفت: جنگ در سوریه و دفاع از حرم، ادامه راه دفاع مقدس است؛ مدافعان حرم با رشادت و ایثار خود فتنه دشمنان را در نطفه خفه کردند تا مثل همیشه بازنده اصلی برنامه‌های شوم‌شان خودشان باشند.
کد خبر: ۴۸۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ - 25September 2021

دفاع از حرم، ادامه راه دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آئین نامگذاری پست مسکن مهر رشت به‌نام شهید مدافع حرم «محمد اتابه» با حضور خانواده معظم این شهید والامقام در محل پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر رشت برگزار شد.

«بهمن داراب‌زاده» مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در این مراسم اظهار داشت: شهدای مدافع حرم، آرامش و امنیت را برای کشور عزیزمان به ارمغان آوردند و آسایش و امنیت امروز ما مدیون ایثار و جانفشانی آن‌هاست.

وی تصریح کرد: آینده‌نگری و درایت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و دلاورمردی و شجاعت سردارانی چون شهید سلیمانی‌ها و مدافعان حرم، موجب شد تا امنیت را هزاران کیلومتر دورتر از مرز‌های کشورمان ایجاد کنیم تا از آسیب و حمله دشمنان در امان باشیم.

مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان افزود: جنگ در سوریه و دفاع از حرم، ادامه راه دفاع مقدس است؛ چراکه نقشه اصلی دشمنان همان‌گونه که خود اعلام کرده‌اند، در وهله اول ایران اسلامی است و مدافعان حرم با رشادت و ایثار خود، فتنه دشمنان را در نطفه خفه کردند تا مثل همیشه بازنده اصلی برنامه‌های شوم‌شان خودشان باشند.

داراب‌زاده با اشاره به مقام معنوی شهدا، خاطرنشان کرد: مقام و جایگاه شهدای والامقام به حدی است که امام راحل با آن عظمت و جایگاه رفیع، آرزو داشتند تا با شهدا محشور شوند.

وی تاکید کرد: شهدای عزیز جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با مبارزه و جانفشانی، امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند؛ هدایت‌گر اصلی این شهدا خداوند متعال بود و بی‌شک اجر و مقام آن‌ها در نزد خداوند بسیار بزرگ خواهد بود.

«علی محمودی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: شهید «محمد اتابه» از فرماندهان جوان و نخبه لشکر قدس گیلان و بسیار شجاع و دلیر بود و روحیات او به‌گونه‌ای بود که به راحتی افراد مجذوب او می‌شدند.

وی با اشاره به بخشی از سخنان سردار سپهبد شهید  قاسم سلیمانی تصریح کرد: شهدا قبل از شهادت‌شان، شهید زندگی می‌کنند؛ لذا باید برای جاودانگی و ماندگاری همواره روحیه جهاد و شهادت را زنده نگه داریم و در جا‌هایی که مشغول به کار هستیم، عدالت را برقرار کنیم تا بتوانیم نام و یاد شهدا را برای همیشه زنده نگه داریم.

جانشین معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با تشکر ویژه از مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان برای برگزاری این مراسم ارزنده، گفت: برای امنیت کشورمان هزینه‌های زیادی کردیم و نباید بگذاریم این امنیت آسیب ببیند؛ یکی از راه‌هایی که می‌تواند امنیت کشورمان را در خطر بیندازد، فضای مجازی است که باید به نحو درستی مدیریت شود.

همسر شهید بزرگوار «محمد اتابه» نیز در حاشیه برگزاری این آیین، اظهار داشت: باعث خوشحالی است که مسئولین کشورمان به فکر شهدا هستند و بدون آنکه درخواستی از ما برای برگزاری این مراسم انجام شود، این مراسم معنوی را برگزار کردند.

خاطرنشان می‌شود؛ در پایان این آئین، ضمن تجلیل از خانواده شهید والامقام مدافع حرم با اهدا لوح سپاس، پست مسکن مهر رشت به نام شهید مدافع حرم «محمد اتابه» نامگذاری شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها