مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

همت و مجاهدت پدر شهیدان «خان‌محمدی» برای همیشه ماندگار خواهد بود

سردار «عباسقلی‌زاده» در پیامی تأکید کرد: بی‌شک همت و مجاهدت پدر شهیدان «خان‌محمدی» در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد، فداکار و سلحشور تحت آموزه‌های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب افتخار ایران شدند، برای همیشه ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۴۸۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ - 25September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به دنبال درگذشت «اسمعيل خان‌محمدی» پدر شهیدان «قربانعلی»، «عبدالله» و «اسكندر خان‌محمدی» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام سردار «عباسقلی‌زاده» بدین شرح است:

«بسم رب الشهداء و الصديقين

خبر درگذشت «اسمعيل خان محمدی» پدر شهیدان «قربانعلی»، «عبدالله» و «اسكندر خان محمدی» و دارنده نشان ملی ایثار موجب تألم و تأثر خاطر شد.

بی شک همت و مجاهدت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد، فداکار و سلحشور تحت آموزه‌های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب افتخار ایران شدند، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش مردمان این سرزمین در پرورش نسل‌های تاریخ‌ساز خواهد بود.

والدین شهدا به ویژه این پدر عزیز در لحظه لحظه‌های زندگی بابرکتشان همواره مبلغ و مروج فرهنگ ناب شهیدان بوده‌اند و حال روح بلند و ملکوتی شان پس از مدت‌ها فراق به اعلی علین پر کشید و در جوار فرزندان شهیدش به آرامش رسید.

بنده درگذشت آن مرحوم را به خانواده معزز ایشان تسلیت و تعزیت گفته و از خداوند متعال علو درجات و همجواری روح مطهر این پدر مومن و گرانقدر با ارواح طیبه فرزندان عزیز و حماسه‌آفرینش را طلب می‌کنم و برای بستگان و بازماندگان محترم، صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار