نماینده ولی فقیه در گیلان:

همه مسئولان برای رفع مشکلات مردم باید در میدان باشند

آیت‌الله «فلاحتی» با اشاره به مشکلات جامعه گفت: تورم موجود در جامعه برای دهک‌های پایین سخت و آسیب‌زاست؛ بنابراین همه مسئولان باید در میدان باشند؛ زیرا کشور به کسانی نیاز دارد که برای مردم کار کنند.
کد خبر: ۴۸۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ - 25September 2021

تورم موجود برای دهک‌های پایین سخت است/ همه مسئولان باید در میدان باشندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، همزمان با هفته دفاع مقدس تعداد هشت هزار بسته معیشتی در راستای رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه به نیت هشت هزار شهید استان با حضور آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان، در گلزار شهدای شهرستان «رشت» توزیع شد.

آیت الله فلاحتی در این مراسم با اشاره به آسیب‌های بیماری کرونا به بخش‌های مختلف به‌ویژه اقشار محروم جامعه اظهار داشت: کمک به نیازمندان در راستای مواسات و کمک مومنانه قابل ستایش است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به همگرایی نهاد‌های پاک و انقلابی در توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تصریح کرد: مواسات و کمک‌های مومنانه با همکاری بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، سپاه، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سازمان بسیج صورت گرفته است.

وی با قدردانی از آحاد مردم در کمک به نیازمندان، افزود: از خدای متعال برای همه آن‌ها که به کمک نیازمندان می‌شتابند، اجر بیکرانه مسئلت داریم.

آیت الله فلاحتی با قدردانی از تلاش رسانه‌ها در انعکاس کمک‌های مومنانه و مواسات، خاطرنشان کرد: فعالیت رسانه‌ها در بیان کمک‌های مردمی به اقشار آسیب‌پذیر ترفند‌های دشمن را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به وجود مشکلات در جامعه تاکید کرد: تورم موجود در جامعه برای دهک‌های پایین سخت و آسیب زاست؛ بنابراین همه مسئولان باید در میدان باشند؛ زیرا کشور به کسانی نیاز دارد که برای مردم کار کنند.

امام جمعه رشت همچنین با توجه به افزایش واکسیناسیون در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا تصریح کرد: تمام سازمان‌های مربوطه تلاش می‌کنند تا تمام اقشار مختلف واکسینه شوند و این نشان می‌دهد که مسئولان به فکر مردم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها