فرمانده سپاه قدس گیلان تأکید کرد؛

نقش پایگاه‌های بسیج در حراست از انقلاب اسلامی

سردار «عبدالله‌پور» با اشاره به نقش پایگاه‌های بسیج در حفظ انقلاب اسلامی و کمک به پویایی آن، گفت: با استفاده از ظرفیت مردم در پایگاه‌های بسیج و کمک به دولت، بسیاری از موانع و مشکلات مرتفع می‌شود؛زیرا با مشارکت مردم کار‌های بزرگی را می‌توان انجام داد.
کد خبر: ۴۸۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ - 25September 2021

نقش پایگاه‌های بسیج در حفظ انقلاب و کمک به پویایی آنبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در حاشیه افتتاح ۵۵۰ پایگاه بسیج مقاومت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از فضای مجازی و سلاح اصلی خود که اینترنت و فضای مجازی است، زن و خانواده و کانون خانواده را هدف قرار داده است، خطاب به بسیجیان اظهار داشت: باید نیاز‌های امروز خانواده را شناسایی و به اصلاح سبک زندگی کمک کرد؛ زیرا اگر سبک زندگی اصلاح نشود، آسیب‌های زیادی خواهیم دید.

وی انقلاب اسلامی ایران را نقطه شروع انقلاب جهانی به رهبری حضرت مهدی (عج) دانست و تصریح کرد: همه ما نسبت به انقلاب و حفظ دستاورد‌های آن وظیفه داریم و سپاه نیز در این بین خود را مخاطب ولایت فقیه و تابع محض آن می‌داند.

فرمانده سپاه قدس در ادامه با اشاره به نقش پایگاه‌های بسیج در حفظ انقلاب و کمک به پویایی آن، افزود: با استفاده از ظرفیت مردم در پایگاه‌های بسیج و کمک به دولت بسیاری از موانع و مشکلات مرتفع می‌شود؛ زیرا با مشارکت مردم کار‌های بزرگی را می‌توان انجام داد.

سردار عبدالله پور گفت: با افتتاح ۵۲۰ پایگاه بسیج خواهران در استان تعداد پایگاه‌های بسیج خواهر و برادر، با یکدیگر برابر شد و از این ظرفیت و توان باید برای رفع نیاز‌های مردم بهره گرفت.

وی با بیان اینکه سپاه نمی‌تواند در هیچ موضوعی بی تفاوت باشد و وظیفه دارد به دولت در بخش‌های مختلف کمک کند، متذکر شد: باید با ترویج روحیه انقلابی و جهادی، کشوری در تراز انقلاب اسلامی درست کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها